U Facebookovim uredima diljem svijeta vlada nervoza. Kako je to moguće, pitate se, kada je direktor društvene mreže Mark Zuckerberg u lipnju ove godine javno obznanio da Facebook svaki mjesec koristi dvije milijarde ljudi te da je u srpnju poslovao s profitom od 3,89 milijardi dolara. U odnosu na prošlu godinu, to je 71 posto više. Međutim, u moru pozitive, Facebook je, čini se, nešto ipak uspio izgubiti.
Društvena je mreža izgubila ono što joj je na samom početku pomoglo da se proširi po američkim sveučilištima, a poslije i po svijetu. Facebook je prestao biti cool i, nažalost, postoje brojke koje to dokazuju.
Broj američkih korisnika Facebooka starih od 12 do 17 godine ove će godine, prema predviđanjima istraživačke tvrtke eMarketer, pasti za 3,4 posto te će iznositi 14...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....