Amazonova trgovina bez blagajne, Amazon Go, koja je u ponedjeljak otvorena u Seattleu još ima par bugova za riješiti.
Naime, usprkos vrhunskoj tehnologiji koja može skenirati kompletnu trgovinu i sve proizvode zahvaljujući tisućama kamera, neki su kupci izašli iz trgovine s robom koja im nije bila naplaćena i koju su na taj način nehotice ukrali.
Novinarka CNBC-a Deirdre Bosa otišla je isprobati novi dućan i kupiti par stvari, no kad je izašla iz trgovine ustanovila je da je ukrala – jogurt.
Svoje je iskustvo prvo opisala na Twitteru:
'Osjećam se kao da sam ukrala sve te stvari. Također, lakše je kupiti više stvari ako znaš da nećeš morati proći kroz blagajnu. Još uvijek čekam svoj račun da se uvjerim da nešto ipak nisam ukrala.'
Feels like I just stole all this stuff. Also way easier to buy more when you know you’re not gonna see a register. Still waiting for my receipt to be convinced I didn’t steal something #AmazonGo pic.twitter.com/x4lbLGoDv2
— Deirdre Bosa (@dee_bosa) 22. siječnja 2018.
No, njezina intuicija ipak nije pogriješila. Nadzorni sustav trgovine ipak nije uspio zabilježiti jogurt koji je stavila u torbu.
Na Twitteru je, uz sliku jogurta i računa, napisala:
'Mislim da sam upravo nešto ukrala. Amazon Go mi nije naplatio Siggi jogurt.'
I think I just shoplifted?? #AmazonGo didn’t charge me for my Siggi’s yogurt #nolinesnocheckout #freestuff pic.twitter.com/RDPhC5ryXD
— Deirdre Bosa (@dee_bosa) 22. siječnja 2018.
Na taj njezin tweet odgovorio je sam proizvođač jogurta Siggi:
'Ma ne, u redu je! Mi častimo!'
oh no! It's ok, that one's on us
— siggi's (@siggisdairy) 22. siječnja 2018.
Ekipa koja stoji iza projekta Amazon Go toliko je uvjerena da će sustav trgovine otkriti svaki pokušaj krađe, da nisu čak ni predvidjeli opciju u kojoj bi im ljudi slali svoje eventualne prigovore i pogreške koje bi primijetili.
U odgovoru na slučaj nehotične krađe jogurta, potpredsjednica Amazona Go Gianna Puerini rekla je Bosi da uživa u jogurtu kojim je oni časte jer takvi se incidenti događaju tako rijetko da se nisu uopće gnjavili smišljanjem načina na koji bi im kupci mogli javiti da se tako nešto uopće dogodilo.
No, kao i svi novi proizvodi, i Amazon Go će morati proći još malo uštimavanja prije nego kupovina bude tekla bez ikakvih problema.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....