Upravo je deseta WinDays konferencija, prije točno godinu dana, bila mjesto na kojemu je predsjednica vlade Jadranka Kosor najavila gospodarski oporavak i novu gospodarsku strategiju. Ovogodišnja poslovna konferencija WinDays11 Business, koja se 7. i 8. travnja održava u Rovinju u organizaciji Microsofta Hrvatska i Europapress holdinga, te uz programsku podršku veleučilišta VERN', bit će prilika da se podvuče crta pod učinjeno u godinu dana te da domaći i regionalni predstavnici gospodarstva, analitičari, investitori i stručnjaci na konferenciji zaključe – što učiniti u svrhu daljnjeg rasta i razvoja. Širenje u regiju, pripreme za ulazak na globalno tržište, konkurentnost, nedostatak stručnjaka i izazovi financiranja rasta i razvoja samo su neke od glavnih tema o kojima će biti riječi na konferenciji.
Zoran Šegić, urednik sadržaja poslovne konferencije WinDays11 Business i stručnjak za poslovne sustave i aplikacije u Microsoftu Hrvatska, tvrdi kako je cilj događanja potaknuti sudionike na stvaranje novih vrijednosti i idejama o rastu i razvoju njihovih tvrtki. „Poslovna je konferencija prošle godine, prvi puta kada je bila održana u ovom obliku, dobila povoljne kritike i privukla značajna imena iz svijeta poslovanja, a ove smo godine njezin sadržaj odlučili još više usmjeriti prema panelima, okruglim stolovima i diskusiji jer želimo da se posjetitelji s konferencije vrate s novim idejama o unapređenju poslovanja i konkretnim zaključcima i preporukama,“ kaže Šegić.
Kako i zašto je jedna dugogodišnja, primarno tehnološka konferencija, Microsoft WinDays, dobila poslovni dio? Zoran Šegić kaže da je ovo posve prirodna evolucija konferencije. „Nije ništa novo ako kažemo da se nikakvo suvremeno poslovanje ne može odvijati bez podrške informatičke tehnologije, ali nalazimo se u važnom trenutku razvoja tehnologije u kojem primjena nekih novih rješenja može uistinu potaknuti i omogućiti i nove, konkretne poslovne modele. Razmislite koliko je samo novih i uvjetno rečeno malih tvrtki uspjelo uzdrmati svoje starije i mnogo veće konkurente koji su već bili etablirani na tržištu. Ključ u većini tih slučajeva bila je upravo primjena novih tehnoloških, marketinških ili medijskih metoda,“ kaže Šegić, pozivajući sudionike na ovogodišnju konferenciju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....