Facebookov događaj godine, konferenciju F8, otvorio je u utorak poslijepodne osnivač i šef najveće društvene mreže svijeta Mark Zuckerberg. Tijekom uvodnog izlaganja Zuckerberg je otkrio i koje sve promjene očekuju Facebook i ostale aplikacije koje ima u vlasništvu.
Osim što će doći do drastičnih promjena u dizajnu, šef Facebooka uvjerava kako je plan kompanije privatnost i sigurnost korisnika staviti na prvo mjesto.
Ovo je šest najvažnijih ideja koje će Facebookovi proizvodi implementirati u skoroj budućnost:
- Poruke koje ćemo slati putem Messengera bit će end-to-end enkriptirane što znači da Facebook više neće vidjeti njihov sadržaj. Platforma će biti potpuno integrirana s WhatsAppom
- Instagram će uvesti i testnu opciju 'privatnog brojača lajkova'. Posjetitelji profila tako ne bi vidjeli broj 'lajkova', dok bi vlasnik profila imao pristup tom podatku
- Bit će više "kratkotrajnih" načina dijeljenja sadržaja u porukama - što znači da neće biti trajnog zapisa o njima
- Lakše slanje novca putem WhatsAppa koje se testira u Indiji uskoro će se proširiti i u ostatku svijeta
- U fokusu redizajna Facebooka bit će grupe, a prepoznatljiva plava boja gotovo da odlazi u povijest. Ona će biti zamijenjena bijelim izbornikom, a newsfeed će više biti fokusiran na grupe umjesto na vijesti.
- Objave na Instagramu više neće morati počinjati s fotografijom ili videom. Bit će moguće sadržaj dijeliti koristeći se samo tekstom, stickerima ili crtežima
"Budućnost je privatna. Znam da, blago rečeno, naša reputacija nije najjača kad je privatnost u pitanju, ali fokusirali smo se na pronalazak načina da zaštitimo privatnost korisnika", poručio je Zuckerberg.
"Neće se to dogoditi preko noći niti mi nemamo baš sve odgovore", istaknuo je šef Facebooka.
Zuckerbergove najave izazvale su lavinu reakcija diljem svijeta. Iako svi pozdravljaju nastojanja da Facebook i ostale aplikacije više pozornosti posvećuju privatnosti, neki komentatori poručuju da popularna društvena mreža tek treba povratiti povjerenje i uvjeriti javnost da je upravo ona mjesto na kojem će provoditi svoje vrijeme.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....