Na isti dan kada su Rimac i ekipa predstavili svoj prototip, u San Franciscu je robotaksi kompanije Waymo, u vlasništvu Googleove majčinske kompanije Alphabet, postao dostupan cijeloj javnosti.
Dosad je Waymo vozio isključivo na pozivnicu, što je bio dio njihova više od desetljeće dugog procesa testiranja. Usporedbe radi, dok bi Verne u samo dvije godine trebao sagraditi tvornicu, pa onda silna taksi vozila, pa "Mothership" u Buzinu, pa istestirati cijelu uslugu, dobiti zakonodavni okvir i sve ostalo, Waymo na projektu robotaksija radi od 2009., dakle 15 godina. U sklopu testiranja odvozili su više od 32 milijuna kilometara, prvo počevši u Palo Altu - gradu u Silicijskoj dolini - pa onda i u San Franciscu i drugim gradovima. Waymova usluga na pozivnicu implementirana je u Phoenixu i Los Angelesu, a sljedeći je na redu Austin u Texasu. U sklopu testiranja zabilježene su 22 nesreće, zbog kojih je Waymo sada pod istragom.
Pod istragama je većina američkih kompanija koje rade na razvoju robotaksija: Amazonov Zoox i njihovi konvertirani Toyota Highlanderi našli su se pod paljbom kada su se drugi vozači dvaput zabili u njih jer su prebrzo zakočili (Zoox testira u Las Vegasu i Foster Cityju u Californiji); Ford i Tesla i njihovi projekti su pod istragom; GM-ova podružnica Cruise prošle je godine povukla svoja samovozeća vozila s cesta u San Franciscu nakon nesreće, ali ih uskoro planira vratiti u testni pogon.
"Kineski Google" Baidu u toj je zemlji lansirao svoje robotaksije - Apollo Go - za koje očekuju da će već sljedeće godine postati profitabilni. U studenom 2021. počeli su s naplaćivanjem usluge robotaksija u jednom pekinškom kvartu, a u zadnja tri mjeseca 2023. godine odradili su oko 839.000 autonomnih vožnji s putnicima. U Wuhanu je oko 45 posto vožnji u četvrtom kvartalu 2023. bilo odrađeno bez vozača.
I Baidu je imao solidan proces testiranja. Sredinom 2019. dobili su licencu T4, koja im omogućuje cestovno testiranje u kompleksnim urbanim cjelinama, a tek u prosincu prošle godine dobili su licencu prema kojoj smiju u potpuno autonomnim vozilima prevoziti putnike, ali samo po određenim cestama u Pekingu. Flota Apollo Goa odvezla je 519.000 kilometara po Pekingu i dobila dozvolu da otvori uslugu širokoj populaciji.