Instagram, aplikacija za dijeljenje fotografija u vlasništvu Facebooka, predstavio je novi logo i novo korisničko sučelje u samoj aplikaciji, prenosi The Guardian.
Instagramov sada već bivši logo, onaj s retro kamerom i jedan od najprepoznatljivjih u cijelom tehnološkom svijetu, zamijenjen je s vrtlogom boja zalaska sunca i bijelom minimalističkom kamerom.
Novi je logo predstavljen na Instagramovom blogu, a glavni dizajner Ian Spalter u njemu je ustvrdio da je 'Instagram zajednica evoluirala u posljednjih pet godina od aplikacije sa dijeljenje fotografija s filterima do globalne zajednice ljudi koji svaki dan dijele 80 milijuna fotografija i videa te da novi dizajn zrcali tu pripovjedačku moć.'
No, kako to obično biva na internetu, nisu svi bili zadovoljni promjenom.
'Koji je k**** Instagram napravio s logom svoje aplikacije. To s**** sada izgleda glupo', stoji u jednoj od reakcija na Twitteru. 'Instagramov logo je ružan', kaže drugi korisnik, a neki su ga prozvali i katastrofom.
Osim glavne aplikacije, Instagramove pridružene aplikacije Boomerang, Hyperlapse i Layout su također dobile osvježeni dizajn te su sada usklađene s novim izgledom glavne aplikacije.
Izgled korisničkog sučelja unutar same aplikacje također je promijenjen. Umjesto prepoznatljive plave boje sada su crna i bijela te je cjelokupni izgled ponešto plosnatiji i minimalističkiji. Tekst je crn, a notifikacije su postale crvene. Navigacija i funkcionalnost aplikacije su ostali isti, a Instagram tvrdi da je sučelje minimalizirano kako bi se naglasak stavio na fotografije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....