Mark Zuckerberg i njegovi suradnici sada pronalaze nove načine da unovče različite aspekte Facebooka. Cilj im je postati vodeća sila u tehnološkom svijetu. Kompanija je tako nedavno dozvolila svim medijskim izdavačima da koriste opciju tzv. instant članaka.
Sada najavljuju novu promjenu. Tako su se pojavile glasine da bi Facebook uskoro svojim korisnicima mogao dozvoliti da zarađuju na postovima. To će moći činiti uz pomoć raznih opcija, piše FossBytes.
Još nije jasno na koji konkretan način će zarađivati, ali jedna opcija je da korisnik podijeli sponzorirani post i za to od Facebooka dobije dio prihoda koji oni zarade oglašavanjem.
Najavljeno je i da bi Facebook mogao pozivati svoje korisnike da koriste takozvani 'gumb za akciju' kako bi svoje prijatelje pozvali da sudjeluju u donacijama ili da pogledaju neki sponzorirani sadržaj.
Podsjetimo, Facebook za sada ne dopušta korisnicima da na bilo koji način zarađuju putem Facebooka. Medijskim izdavačima ipak je olakšan pristup reklamiranju svojih sadržaja tako što je dodano više alata i oglasnih formata.
Posljednih nekoliko godina Facebook se pretvorio u pravog 'marketinškog diva'. Prema posljednjim podacima, u prvom tromjesječju 2016. čak 85 centi od svakog uloženog dolara u oglašavanje ide Facebooku ili Googleu.To je Facebooku otvorilo nevjerojatne mogućnosti da eksperimetira i neprekidno kreira nove načine da se dijeli i reklamira sadržaj. Očito su svjesni nevjerojatnog potencijala te su preuzeli vodeću ulogu u kreiranju promjena na tržištu digitalnog marketinda.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....