GOOGLE EFEKT

Ljudi više ne pamte važne povijesne datume. Traže ih na internetu

 AFP

Prema rezultatima ankete koju je u Velikoj Britaniji provela tvrtka Grant’s Whisky, sve veći broj odraslih osoba zaboravlja datume, pa čak i godine kada su se dogodili važni povijesni događaji.

Među 2000 ispitanika, manje od polovice znalo je godinu u kojoj je umrla princeza Diana, iako se to desilo relativno nedavno u povijesnim okvirima.

GOOGLE ULAZI U NOVU ERU Pretraživanje pomoću 'normalnih pitanja', a ne ključnih riječi

Manje od trećine ispitanih znalo je godinu pada Berlinskog zida, a samo je polovica znala godinu kada je čovjek prvi put hodao na površini mjeseca. Čak četrdeset posto nije znalo koje godine se odvio teroristički napad na World Trade Centar.

Odgovornost za ovu ‘zaboravnost’ prvenstveno se pripisuje Google-u, koji je omogućio pristup svim mogućim podacima bez previše truda.

GOOGLE ŽELI POBIJEDITI SMRT Osnovali tvrtku s ciljem produženja ljudskog života

Čak 87% ispitanika reklo je kako se ‘iznimno oslanjaju’ na internet, te da se zato manje trude zapamtiti stvari - jer ih mogu lako potražiti.

Istraživanje je provedeno u sklopu marketinške kampanje Grant’s Whiskyja, u kojoj uz posebne boce poklanjaju i naslovnicu tiskanih novina izdanu bilo kojeg datuma od 1903. do danas.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
03. srpanj 2024 06:51