DON'T GET SCROOGLED

MICROSOFT SE OKOMIO NA GOOGLE Prodaju proizvode s porukom 'Budite mirni dok mi krademo vaše podatke'

U Microsoftu si, čini se, jednostavno ne mogu pomoći: nakon što već neko vrijeme marljivo na web puštaju video isječke u kojima propovijedaju superiornost svojih proizvoda nad onima iz Applea, sada su se okomili i na Google. Konkretno, na Googleovu sklonost prikupljanju osobnih podataka njihovih korisnika, što zapravo cijeloj inicijativi daje donekle plemenitu svrhu (ako izuzmemo činjenicu da će na svemu Microsoft još i zaraditi).

O čemu se točno radi? Microsoft je na svom webu otvorio novi kutak, gdje se mogu kupiti šalice i majice (po cijenama od 8 do 26 američkih dolara) s natpisima koji više ili manje duhovito ironiziraju Googleove polušpijunske metode. Pa tako postoji šalica s parafrazom kultne britanske parole "Keep calm", koja govori "Budite mirni dok mi krademo vaše podatke".

Ili majica na kojoj je nacrtan špijun s natpisom "Gledam te", kao i majica na kojoj je veliki pauk s logom Googleove tražilice Chrome (koja i na ostalim predmetima služi kao identifikator) te s porukom "Uđite u našu mrežu".

"Stavite svoje omiljeno piće u šalicu kako biste svijetu pokazali da ste, dok Google pokušava zarađivati na skoro svakom aspektu vašeg digitalnog života, vi sasvim mirni. I Kafeinizirani", piše u opisu šalice, koja košta 7,99 dolara.

Većina majica na sebi ima termin koji su skovali Microsoftovci - Scroogled - napisan prepoznatljivim Googleovim fontom . Prema njima, scroogled znači biti prevaren, nadziran, otračan, nasamaren i slično, a riječ je nastala još početkom ove godine, kada je Microsoft pokrenuo web stranicu "Don't Get Scroogled", kako bi demonstrirao koliko je njihova tražilica Bing "poštenija" od Googlea.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 12:57