Kao i Google, Facebookov poslovni model je jednostavan. On nudi svoje usluge besplatno, no ti korisnici nisu Facebookovi klijenti. Facebookovi klijenti su tvrtke i agencije koje plaćaju prikazivanje oglasa Facebookovim korisnicima, a Facebook to radi bolje svih ostalih platformi jer o vama zna jako informacija.
Pristankom korištenja Facebooka vi pristajete informacije o sebi podijeliti s društvenom mrežom koja će ih onda prodati oglašivačima. Sve što gledate i sve na što kliknete bilježi se na Facebookvim serverima, ali i vaš profil tu igra veliku ulogu.
Facebook vas osobne informacije traži i puno njih ih traži, no, ako biste ih uklonili, vaše se korisničko iskustvo ne bi previše promijenilo stoga New York Post sugerira da sljedeći pet informacija o sebi odmah obrišete:
1) Mjesto gdje živite
U slučaju da netko ostvari pristup u vaš profilu vaša bi im adresa mogla pomoći pri činjenju dodatne štete. Osim toga, precizna lokacija pomaže oglašivačima da vam serviraju još osobnije oglase. Ako baš želite otkriti svoju lokaciju, umjesto točne adrese navedite samo grad.
2) Mjesto gdje radite
Razlozi za uskraćivanje ove informacije isto je kao i slučaju mjesta življenja, s tim da, kada ne navedete svoje radno mjesto i povijest poslovnih angažmana ostavljate mogućnost bivšim kolegama da vam potencijalno priušte neugodnu situaciju.
3) Telefonski broj
Davanje Facebooku broj vašeg telefona je nešto na čemu društvena mreža inzistira kako biste mogli bolje zaštititi svoj račun. No, kada ga date Facebooku, putem vašeg broja ljudi mogu doći do vašeg profila, a to možda ne želite. Umjesto davanja svojeg broja možete putem servisa kao što je Google Voice ostvariti sve sigurnosne opcije koje dolaze s davanjem broja Facebooku, ali bez potencijalnih problema.
4) Datum rođendana
Osim što ćete si brisanjem datuma rođendana izbjeći zahvaljivanje svim ljudima koji vam na Timelineu čestitaju, bit ćete u bolji poziciji zaštititi se ako vam netko uđe u profil budući da je vaš rođendan bitna informacija kod provaljivanja u druge vaše račune.
5) Stavovi i interesi
Objavljujte što god želite na vašem Timelineu, no kada vas Facebook pita za koga biste htjeli glasati na nadolazećim izborima ili kojoj vjeroispovijesti pripadate, možda je bolje da te informacije ne dijelite.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....