Prvi put u Hrvatskoj, u 26 gradova, u 38 T prodajnih mjesta lansirana je digitalna izložba mladih umjetnika 'T5G Future by ALU'.
Studenti Akademije likovnih umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu u ovom su takeoveru T prodajnih mjesta prikazali svoju viziju tehnološke budućnosti Hrvatske uz 5G tehnologiju koja će promijeniti svijet kakav znamo. Ovo je dosad najveća izložba mladih umjetnika ikad održana u Hrvatskoj – simultano u svim hrvatskim županijama. U sljedećih 30 dana T prodajni prostor bit će iskorišten kao galerija, a najveći i najmoderniji T-Centar Cvjetno u blizini zagrebačkog Trga bana Jelačića cijeli svoj izlog pretvorio je u pano za mlade umjetnike kako bi podržao koncept STE(A)M ključan za razvoj digitalnih kompetencija mladih umjetnika. Na taj način, većina građana Hrvatske moći će uživo vidjeti radove umjetnika i doživjeti sasvim drugačije iskustvo u T prodajnim mjestima koji se iz tradicionalnih trgovina za telekomunikacijske usluge transformiraju u mjesta za doživljaje i kreiranje iskustva.
POGLEDAJTE SVE RADOVE MLADIH UMJETNIKA OVDJE
'Težimo stvaranju pozitivinih, aspirativnih iskustava zbog kojih će ljudi rado dolaziti u T-Centar, doživjeti nešto što drugdje ne mogu i ugodno se osjećati. Cijeli prostor u T-Centru Cvjetno osmišljavamo tako da se kontinuirano pitamo – kako će se ljudi osjećati ovdje, što će doživjeti, kakvo će biti njihovo iskustvo, što možemo za njih kreirati uz stvari koje se nalaze na policama. 'T5G Future by ALU' digitalna izložba dio je naše misije da u T-Centru Cvjetno kao i na svim ostalim lokacijama stvorimo mjesto koje će ljudi rado posjećivati i bez potrebe da nešto kupe nego da dožive tehnologiju i naše usluge u kontekstu koji im se čini često kompleksan i neopipljiv, a zapravo je fascinantan', izjavila je Katarina Šporčić, voditeljica trade marketing odjela u Hrvatskom Telekomu.
Hrvatski Telekom je u suradnji s Akademijom likovnih umjetnosti i Svijetom Kulture Hanza Medije pokrenuo ‘T5G Future by ALU’ inicijativu kako bi mladi umjetnici, studenti osmislili i prikazali svoju viziju tehnološke budućnosti i gigabitnog društva u koje ulazimo uz 5G mrežu koja je ovo ljeto lansirana i sada je 5G mrežom pokriveno dva milijuna ljudi.
Ilustracije budućeg, gigabitnog društva koje su studenti radili pod mentorstvom profesora Svjetlana Junakovića, dobitnika prestižne međunarodne nagrade za ilustraciju Hans Christian Andersen, prikazane su u magazinu Jutarnjeg Svijet Kulture, a svi radovi nalaze se u jedinstvenoj digitalnoj mapi na www.5Gbuducnost.hr. Uz to - početkom sljedeće godine održat će se i izložba studentskih radova u Muzeju suvremene umjetnosti!
'Hanza Medija lansirala je novi magazin Svijet Kulture koji je izazvao veliko zanimanje opće publike i hrvatske kulturne javnosti od prvog broja. Želimo pokazati bogatstvo raznolikosti u kulturnom i umjetničkom izražavanju i neočekivanu konverzaciju, zato smo odlučili dati i novi pogled i na oglas i kreirali - 'art oglas kao vrijednost koja traje'. 'T5G Future by ALU' u suradnji s Akademijom i Hrvatskim Telekomom, na intersekciji umjetnosti i tehnologije, povećava svijest i o važnosti mladih umjetnika u hrvatskom društvu i o važnosti multidisciplinarnog STEM/Art pristupa u obrazovanju u digitalnoj eri, što je jedna od temeljnih vrijednosti Jutarnjeg', rekao je Goran Ogurlić, glavni urednik Jutarnjeg lista, i najavio: 'Svi radovi mladih umjetnika bit će prikazani na izložbi koju pripremamo u suradnji s MSU'.
POGLEDAJTE SVE RADOVE MLADIH UMJETNIKA OVDJE
'Htjeli smo inspirirati mlade umjetnike da interpretiraju svoju viziju budućnosti koju donosi 5G tehnologija. Ono što mi je jako drago je da smo ovom suradnjom potaknuli studente, da na futuristički način koji izlazi van okvira klasičnih pristupa izražavanja, prikažu svoje ideje. Na taj način potaknuli smo i multidisciplinarni pristup u obrazovnom sustavu uvođenjem Art elementa u dosadašnja STEM područja, jer su nama kultura, kao i umjetnost jednako važni. Izuzetno mi je drago što smo uspjeli ostvariti ovu suradnju i što imamo priliku pokazati svima mlade umjetnike i njihove vizije 5G budućnosti pretočene u umjetnička djela, izjavila je Branka Bajt, brand direktorica Hrvatskog Telekoma.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....