MOBILNO TRŽIŠTE

Nakon partnerstva s Nokijom, Yahoo kupio azijski 'Foursquare'

Nakon bezuspješnog pokušaja akvizicije popularnog geolokacijskog servisa Foursquare, Yahoo! je kupio njihov azijski klon Koprol

U kalifornijskoj tvrtci Yahoo! ovih je dana mnogo promjena. Osim što su najavili širenje partnerstva s Nikojom tvrtke kako bi poboljšali vlastite ponude rješenja za mobilni Internet, kupili su i geolokacijski servis Koprol, koji je azijski klon popularnih mreža poput Foursquarea i Gowalle.

Lokacija, lokacija, lokacija

Tvrtka Koprol, sa sjedištem u Džakarti, razvila je geolokacijsku mrežu putem koje korisnici objavljuju gdje se trenutno nalaze, dijele fotografije i recenzije mjesta. Takvi servisi sve su popularniji danas kada mobilna tehnologija postaje sve bitniji segment u poslovnom, ali i zabavno-korisničkom svijetu. Najpoznatiji servisi su Gowalla i Foursquare, a od nedavno i Hrvati imaju prvi takav servis- Punkt.

Foursquare je već neko vrijeme bio na nišanu tvrtke Yahoo!, no vjerojatno je cijena od preko 100 milijuna dolara bila razlog što su se ipak odlučiti za kupnju Koprola.

Yahoo! dobro zarađuje

U prvom kvartalu 2010. godine Yahoo! je ostvario prihode od 1,6 milijardi dolara uz dobit od 310 milijuna dolara. Taj je iznos tek 1 posto viši od zarade prošle godine, no dobit koja je skočila sa 118 na 310 dolara znači da su ipak donosili dobre poslovne odluke. Podsjetimo, nova šefica tvrtke je od siječnja prošle godine Carol Bartz, koja je na tom mjestu naslijedila jednog od osnivača tvrtke Jerryja Yanga.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. studeni 2024 04:02