Clubber's Choice, aplikacija i sustav za promociju urbane kulture, predstavljena je u srijedu u zagrebačkom klubu Vinyl. Čestim dolascima na isto mjesto, tulumarenjem i uživanjem u ponudi pojedinog lokala, gosti će putem aplikacije skupljati bodove te će naposljetku biti nagrađeni za lojalnost.
'Clubber's Choice rezultat je intenzivnog promišljanja o potrebama modernih ugostitelja, turističkih radnika, proizvođača i distributera pića te krajnjih korisnika - svih nas. Sustav stavlja naglasak na lojalnost prema klubovima, a ideja je omogućiti gostima veću interakciju sa svojim najdražim mjestima u gradu. Ugostitelji će odrediti kako će nagrađivati goste, a njihova nagrada doći će odmah, nema čekanja', rekao je Mladen Savin iz Trilixa.
Foto: PR
Sustav, kako ga u Trilixu tretiraju, sastoji se od mobilne aplikacije (dostupne i za iOS i Android) koja je alat gosta za prikupljanje bodova i ostvarivanje prava na nagrade ugostitelja. Korisnici mogu i međusobno dijeliti kupone, a integracija s društvenim mrežama danas je gotovo datost.
Foto: PR
Drugi dio sustava čini web stranica namijenjena ugostiteljima koji putem nje nadziru svoje lokale te komuniciraju sa svojim gostima putem mobilne aplikacije. Ugostitelji i vlasnici klubova moći će postepeno svoje goste jako dobro upoznati te će moći svoju ponudu prilagođavati gostima od noći do noći ili od dana do dana.
Foto: PR
'Prioritet pri izradi Clubber's Choice sustava bio je brzina i jednostavnost korištenja. Stvorili smo sretan spoj visoke tehnologije i dobre zabave, jer tehnologija dobiva smisao tek kad podiže kvalitetu ljudskih života', rekao je Savin. 'Ugostitelj upoznaje svoje goste, gostima se promovira kulturna ponuda grada, a dugoročan cilj je izgraditi kvalitetan servis koji će dodatno oplemeniti urbanu kulturnu scenu.'
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....