Kozmetički trendovi

Predstavljeni gadgeti koji LED-om brinu o koži, parfem u pjeni i četkica za zube s vitaminima

Cosmoprof Bologna

 press
Bili smo na Cosmoprofu, jednom od najvećih kozmetičkih sajmova u svijetu

Od šljokica pristiglih iz Amerike, preko svemirskih figara za kosu, do pokrivala za oči u obliku Yode, pa do azijskih jastučića za uklanjanje podočnjaka sa svim zamislivim uzorcima... Cijela se industrija ljepote prošloga nedavno sjatila u Bolognu, gdje je održan sajam kozmetike Cosmoprof, koji je ugostio preko tri dvije izlagača iz cijeloga svijeta.

image

Cosmoprof Bologna

Cosmoprof je putujući sajam, no upravo je u Bologni oformljen, i to 1967. godine. Mi smo ga obišli na poziv Talijanskog instituta za vanjsku trgovinu u Zagrebu (ICE Agencija) te pronašli neke od najinovativinijih proizvoda koji mijenjaju industriju kozmetike.

Jedini proizvod koji je na ovom velikom sajmu dobio dvije nagrade je Réduit Boost, koji je u konkurenciji od više od 400 kozmetičkih preparata i gadgeta osvojio i Cosmoprof i Cosmotrend priznanja, pa vjerojatno nije pretjerano proglasiti ga najvećim hitom sajma.

Radi se o izumu švicarske tvrtke Réduit, koja ima podružnicu i u Hrvatskoj, pa su upravo djevojke iz Zagreba predstavljale proizvod na sajmu, a ujedno su baš one i jedini izlagači na koje sam naišla koji su pričali hrvatski.

image

RÉDUIT Boost na Cosmoprofu

Réduit Boost je njihov najnoviji proizvod na kojem su radili posljednje četiri godine, a koji ovih dana kreće u dostavu korisnicima koji su ga prednaručili. Radi se o tehnološkom rješenju – gadgetu i aplikaciji - koji nadograđuju brigu o koži.

- Boost je visoko personalizirani skincare uređaj, koji radi u kombinaciji s našom aplikacijom. U aplikaciji najprije ispunjavaš detalje o sebi; dobi, spolu, klimatskim uvjetima u kojima živiš i slično – objašnjavaju djevojke.

Nakon unosa osnovnih podataka, u aplikaciju treba dodati proizvode koji se koriste u svakodnevnoj brizi za kožu. Skeniraju se kodovi s krema, losiona, maski, seruma, ulja, pjena i eventualnih drugih suplemenata koji su dio nečijeg skincarea, i to bez obzira na to tko bio njihov proizvođač.

Kada aplikacija ima listu proizvoda koje koristite, ona ovisno o njima upravlja spravicom Boost, koja emitira LED svjetlo prilagođeno tim proizvodima.

- Na primjer, svjetlo je crveno za proizvode protiv pjegica, zeleno za staru kožu, plavo za nešto treće... Uređaj se pali nakon što na lice, standardno, prstima, staviš serum. Upališ uređaj i počneš njime prelaziti po licu, pri čemu on lagano vibrira i emitira LED svjetlost. Stvar zapravo funkcionira na principu magneta koji šalje sastoje preparata u dublji sloj kože, tamo gdje su oni zapravo najviše potrebni. Prelazak uređajem preko lica traje oko 30 sekundi – objašnjavaju iz Réduita.

image

RÉDUIT Boost

Zanimljiva je činjenica da je ova tehnologija zapravo izumljena za potrebe NASA-e, koja je koristila pulsiranje elektromagnetskog polja kako bi stimulirala rast ljudskih kostiju u bestežinskom stanju. Ovdje se, jasno je, koristi u značajno različitom intenzitetu i na drugi način, kako bi aktivni sastojci kozmetike mogli doprijeti dublje u kožu.

Aplikaciju koja ide uz uređaj treba koristiti na početku, pri postavljanju podataka, a kasnije tek po potrebi, odnosno prilikom promjene rutine za brigu o koži.

- Boost ima moć tehnologije koja kremu od sto funti pretvara u kozmetički tretman od 500 funti – rekao je nedavno Yahoo Financeu Paul Peroš, nekada direktor giganta Forea, a danas Réduita, koji je tek počeo s plasmanom svog najboljeg proizvoda, a za kojeg velikani poput Forbesa najavljuju da će uzdrmati industriju kozmetike.

Inače, Boost se prodaje po cijeni od 200 eura, a on je tek jedan od proizvoda koje ima Réduit. Njegov prethodnik radi na sličnom principu – radi se o raspršivaču za kosu i kožu koji po njima raspoređuje maglicu s molekulama koje su minijaturne zbog čega lakše prodiru.

Talijanski brend Piuma se pak bavi oralnom higijenom. Njihova je inovacija posebna četkica za zube, koja u vlaknima ima sastojke koji su korisni za zube.

- Imamo nekoliko tipova četkica, s vitaminom C, sa sodom i s aktivnim ugljenom. Četkice su posebne i po svojem dizajnu, a odvojeno od njih se može kupiti i postolje. Ono na svojem dnu ima kalendar na kojem označavate u kojem se mjesecu kupili četkicu kako biste znali kada je vrijeme za novu. Inače, preporučeno korištenje četkice je tri mjeseca – kažu iz Piumea, dodajući da je dizajn s postoljem higijenski jer četkica tako ništa ne dodiruje, a ni voda se ne slijeva u čašu.

image

Četkica za zube s vitaminom c

promo

Četkice koštaju 21 euro, dok je postolje osam eura. Četkice se mijenjaju, a postolje možete imati duže. Ovaj proizvod još nije u distribuciji u drogerijama i trgovinama, no može se kupiti online. Valja spomenuti da je četkica 2019. godine dobila i Red Dot nagradu za dizajn.

- Ove smo godine izbacili i suplemente, dodatke prehrani koji se svakodnevno konzumiraju za zdravlja usne šupljine. A razvijamo i čvrstu pastu za zube, koja još nije u prodaji. Ona izgleda poput bombona. Stavite ju u usta, čekate da se rastopi, uzmete četkicu i operete zube. Mislimo da će to biti jako korisna stvar za uvjete s malo vode. Za nju će voda biti potrebna samo za ispiranje. Osim toga, čvrsta pasta za zube odbacuje pakiranje a koje smo naviknuli, što znači da možemo ići na ekološki prihvatljivija rješenja – kažu iz Piumea.

Zanimljive su se novotarije dogodile i u svijetu parfema. Francuzi su osmislili i patentirali Foamous, prvi parfem u pjeni na svijetu.

image

Faomous, parfem u pjeni

- Parfemi nam, ovisno o pakiranju, koštaju u rasponu od 12 do 25 eura. Ideja je koristiti parfem na jedan novi način. Stvar je jednostavna: utrljate pjenu na svoje ruke ili vrat, ali i, primjerice, na kosu – objašnjavaju.

Parfemi inače imaju 80, pa i do 90 posto alkohola, što je u ovome proizvodu izbjegnuto.

- Alkohol nije dobar za kožu. Mi smo ga nadomjestili aloe verom. Upravo je to ključ. Umjesto da uništava, ovaj proizvod hidratizira vašu kožu. On joj ne šteti čak ni prilikom jače izloženosti suncu. A čim penetrira u nju, znači da na njoj duže i ostaje – uvjeravaju nas iz ove firme, koja je proizvela osam mirisa za žene i njih četiri za muškarce, koji se kreću u rasponu od cvjetnih pa do puderastih.

image

Faomous, parfem u pjeni

- Muškarci čim vide pjenu automatski ju stavljaju na svoju bradu. Što je i ispravno jer proizvod doista hidratizira – govore, dodajući da je era parfema u pjeni tek počela. Napominju da je njihov parfem veganski i da nije testiran na životinjama. Te da se veći paket, koji košta 25 eura, može koristiti čak 400 puta.

Prodaju po raznim trgovinama, ali i na vlastitom web shopu.

Clarissa je pak talijanski brend koji radi u sklopu kozmetičke tvrtke koja ima tradiciju od 1975., dok je baš njihov brend nastao 2007. godine. Smislili su parfem za nokte, koji je bio u finalu za Cosmoprof nagrade.

- Imamo šest mirisa za žene i muškarce. To je parfem za nokte i ruke, a zamišljeno je da ga kupuju i krajnji korisnici, ali i kozmetički saloni, kojima bi on bio završni tač na tretmanima manikure. No želimo i u parfumerije – kažu iz Clarisse.

Smatraju da je covid doprinio tome da smo naviknuli stavljati dezinfekcijska sredstva, pa je sada sjajno vrijeme da ih ponekad zamijenimo omamljujućim mirisom.

image

Clarissa miris za nokte

- Ovo, doduše, nije parfem, mi ga označavamo kao malglicu za nokte i ruke. Ne sadrži alkohol pa se ne može zvati tako. To je sjajno jer ne šteti koži, koliko će miris ostati na rukama ovisi o tome koliko ih perete, no on se može osjetiti tri do četiri dana – tumače, dodajući kako parfem ima i ekstrakt ekstrakt bambusa, koji omekšava i zaglađuje kožu te keratin koji štiti i jača nokte.

Inače, Clarissa se bavi svim aspektima uređivanja noktiju, pa tako osmišljavaju i vlastite šablone za njihovo uređivanje, ali i posebne lakove koji nakon što ih namažete na nokat sami „pucaju” i stvaraju umjetničke nail kreacije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 08:33