Novo vrijeme zahtijeva novo novinarstvo, tim je riječima Rupert Murdoch, vlasnik News Corpa . predstavio The Daily, prve novine dizajnirane isključivo za iPad. Daily je jučer lansiran u njujorškom Guggenheimu, a Murdoch je ove jedinstvene novine napravio u suradnji s Appleom.
- Čarolija dobrih novina leži u iznenađenjima i otkrićima koje dobar urednik mora znati prepoznati. Tu čaroliju ćemo nastojati stvoriti kroz The Daily. Informirat ćemo ljude, dat će im mnoštvo materijala za razmišljanje i pomoći ćemo im da se uključe u rasprave o najvećim dnevnim temama. The Daily će pomaknuti granice novinarstva, i to ne samo digitalnog - kazao je Murdoch.
Komentari s Facebooka
Murdoch je u The Daily do sada uložio trideset milijuna dolara, a u redakciji radi sto urednika i novinara, te je jučer najavio kako će se u uređivanje Dailyja tjedno ulagati i do 500 tisuća dolara, 60 milijuna dolara godišnje. Iako je aplikacija od jučer dostupna samo za američke korisnike, Murdoch vjeruje da će do kraja godine The Daily imati pedeset milijuna čitatelja.
The Daily osim klasičnih vijesti, priča, intervjua, featuresa i tema sadrži brojne grafike, audiokomentare i videoisječke. Osim toga, urednici i novinari mijenjaju sadržaj u realnom vremenu, a osim priča, mogu se pregledavati komentari s Facebooka i Twittera koje ostavljaju pretplatnici.
Šest sekcija u novinama
The Daily se objavljuje svaki dan na sto stranica u potpunosti novog sadržaja, a iako se aplikacija na iTunesu plaća, priče će se moći objaviti na Facebooku, Twitteru i slati mailom. Novine se sastoje od šest sekcija: vijesti, sport, showbiz i tračevi, komentari, kultura, život. Svi su oglasi interaktivni, a Murdoch je i tu uspio “ubosti zlatnu koku”, među prvim oglašivačima su HBO, Paramount, Range Rover...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....