NOVE AMBICIJE

Riječki Aestus predstavljanjem novog vizualnog identiteta u Zagrebu obilježio je deset godina rada

Aestus

Od 2019. godine narasli su čak 10 puta po broju zaposlenika

Riječki Aestus predstavljanjem novog vizualnog identiteta u Zagrebu obilježio je deset godina rada i najavio nastavak razvoja i daljnje širenje poslovanja. Zanimljivo je da najveći rast po broju klijenata i zaposlenika bilježe kao predvodnici hrvatske industrije računovodstva. Njihovu uslugu i aplikaciju Parra danas koristi više od 540 mikro i malih poduzetnika u Hrvatskoj.

„Krenuli smo iz Rijeke, ali usluge pružamo diljem Hrvatske. Zato je stiglo vrijeme da i u Zagrebu budemo domaćini, a ne samo gosti. Proslavili smo što smatramo uspjehom te pokazali kakva nas je to energija vodila kroz ovih 10 godina. Puno se toga promijenilo - broj ljudi, klijenata, veličina ureda, vizualni identitet, količina znanja koju pružamo, ali principi po kojima radimo i živimo ostaju isti. Te principe i taj uspjeh danas slavimo!“ – izjavio je predsjednik uprave Aestusa Ivan Roje.

image
/

Od 2019. godine narasli su čak 10 puta po broju zaposlenika, a ponosni su, kažu, na činjenicu da žene čine čak 70% tima. Nadodaju i da svoj uspjeh mjere kroz rast i napredak klijenata te da su prepoznati i na poznatoj IT konferenciji Shift na kojoj su 2023. ponijeli perspektivnu titulu „Best to invest“.

„Novim vizualnim identitetom objedinjujemo rješenja koja pružamo kao Aestus. Pristupačno, moderno, efikasno i šareno - upravo te osobine nosi i novi vizualni identitet, a slogan "Uspjeh uračunat" sažima svrhu svih usluga koje pružamo, a to je stvaranje dodane vrijednosti!“ – zaključio je Roje.

Uz vođenje investicijskih projekata kao što su – Porto Baroš u Rijeci i novi stadion na Kantridi, Aestus već na proljeće predstavlja novu platformu koja će, nadaju se, ovu firmu dodatno pozicionirati u sam vrh hrvatskih gospodarskih subjekata.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. listopad 2024 10:39