U istoj bolnici, koja je jedna od najvećih privatnih zdravstvenih ustanova, danas su vrijeme postavljanja dijagnoza višestruko skratili, a najbrže ih postavljaju u radiološkoj klinici i to u prosjeku za samo 45 minuta. Svi podaci pacijenata, povijesti bolesti, termini pregleda i rezultati pretraga pohranjeni su u podatkovnom centru unutar zemlje s backupom na drugom kontinentu.
U šest specijaliziranih klinika unutar bolnice uveli su nove procedure za dijagnostiku s ciljem da pacijenti sve pretrage i konzultacije odrade brže i na jednom mjestu. Sve su klinike uz pomoć tehnologije i uspostavljanjem timova interdisciplinarnih stručnjaka uspješno skratile vrijeme dijagnoze. Tako pacijenti u klinici za prostatu dijagnozu dobivaju u roku od tjedan dana, u klinici za urologiju u roku od 90 minuta, dok je klinika za kvržice na vratu smanjila vrijeme dijagnoze na 45 minuta.
Sve pretrage obavljaju se jedna za drugom, a rezultati se pohranjuju u datoteku pacijenta. Cijelu infrastrukturu, bazu podataka i sučelje za interakciju korisnika i liječnika menadžment bolnice odlučio je uvesti kako bi građanima ponudio efikasnu zdravstvenu uslugu, olakšao posao svojim zaposlenicima i smanjio troškove hladnog pogona.
ISTRAŽI JOŠ PET INOVACIJA KOJE SU OLAKŠALE ŽIVOT MILIJUNIMA LJUDI
"Morali smo provesti digitalnu transformaciju kako bismo zadovoljili očekivanja naših pacijenata i postali pružatelj vrhunskih usluga", poručuje dr. Lloyd McCann, CEO bolnice MercyAscot na Novom Zelandu.
Prije prelaska na cloud administracija MercyAscota koristila je više različitih programa za praćenje poslovnih procesa bolnice. Osim sustava za naručivanje i praćenje pacijenata, u sistemu su bili i kalendari više od 650 liječnika i medicinskih tehničara, raspoloživost 22 operacijskih dvorana, kao i nove narudžbe medicinske opreme.
Svi ti procesi danas su integrirani na jedinstvenu platformu koja povezuje privatne servere bolnice na kojima se nalaze osjetljivi poslovni i korisnički podaci sa servisima javnog clouda poput napredne analitike, umjetne inteligencije i sofisticirane platforme za menadžment zdravstvenih ustanova.
Zahvaljujući tehnologiji, najveća se promjena dogodila na radiološkoj klinici. Svjesni stresa koji pacijenti proživljavaju od prvog pregleda do završne dijagnoze, u bolnici su odlučili potpuno promijeniti pristup pacijentima i omogućiti im dobivanje konačne dijagnoze u najkraćem mogućem roku.
Cijeli put od prvog posjeta liječniku u ambulanti digitalno je zabilježen među podacima o pacijentu, a svi komentari, rezultati i skenovi liječnicima su dostupni u sučelju za zaposlenike. Liječnik u bilo kojem trenutku može konzultirati specijaliste iz drugih područja, kojima putem istog sučelja omogućava pristup svim relevantnim zdravstvenim informacija o pacijentu.
Tim stručnjaka uvijek je dostupan i umjesto da ih pacijent pojedinačno obilazi, MercyAscot ovako sve liječnike dovodi pacijentu. Zajedno, svatko sa svoje lokacije, analiziraju podatke i uspostavljaju konačnu dijagnozu. Za manje od sat vremena liječnici su dosad uspješno dijagnosticirali problem i uspostavili plan liječenja u 99 posto slučajeva.
Izvori: 'MercyAscot Buys Intersystem EMR', 'MercyAscot to Leverage Benefits of Cloud for Clinical Data', Health Informatics New Zealand, 2018; 'Ultrasound to Diagnosis in an Hour: Auckland's Speediest Cancer Clinic', Newshub, 2018; 'Artificial Intelligence for Health in New Zealand Report', AI Forum, 2019; 'Healthcare Provider Delivers Innovating Patient Care While Reducing Costs with Microsoft Azure Stack', Microsoft, 2018, ‘Our Clinics: One Stop for You and Your Patients’, MercyAscot Hospital
Najmodernija tehnologija s kojom mala tvrtka u Hrvatskoj može inovirati jednako kao i velika bilo gdje u svijetu, od sada postoji i u Hrvatskoj. Hrvatski Telekom jedini u Hrvatskoj tvrtkama omogućava korištenje više od 200 najnaprednijih Azure Stack alata za digitalizaciju, rast i razvoj poslovanja. Tvrtke mogu koristiti jednu od najbrže rastućih cloud platformi u svijetu, uz lokalnu podršku certificiranog tima i potpunu zaštitu podataka koji ostaju u Hrvatskoj. Saznajte više!
Prilog je napravljen u skladu s najvišim profesionalnim standardima u produkciji Native Ad Studija Hanza Medije i Hrvatskog Telekoma, u suradnji s agencijom za premium sadržaj i tehnologiju
01 Content & Technology - C3 Croatia
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....