Od trentuka kada je osnivač Snapchata Evan Spiegel odbio prodati tvrtku Facebooku za tri milijarde dolara, tvrtka Marka Zuckerberga pokušava u svoje druge aplikacije - Instagram, WhatsApp i Facebook - integrirati neke aspekte Snapchata, piše New York Times.
WhatsApp je tako u ponedjeljak predstavio opciju Status koja korisnicima omogućava objavljivanje fotografija, GIF-ova i videa. Te objave, koje funkcioniraju na sličnom principu kao i Snapchatove Priče, odnosno Stories, traju 24 sata prije nego što nestanu.
Ovaj potez predstavlja najnoviji napor Facebooka da emulira Snapchat, a dolazi nakon integracije Stories opcije u Instagram i stavljanja naglaska na fotografije u Messengeru.
Premda se imitacija smatra najuzvišenijim oblikom laskanja, direktori u WhatsAppu to što rade ne vide kao imitiranje. 'Mi izrađujemo stvari jer se nadamo da će ih ljudi htjeti koristiti', rekao je Randall Sarafa, rukovoditelj proizvodima u WhatsAppu. 'Ne razmišljamo o pravljenju stvari iz nekih drugih razloga.'
Glasnogovornici WhatsAppa i Snapchata nisu htjeli komentirati sličnost između opcija, no glasnogovornica Facebook Messengera je rekla da kamera danas sve više mijenja tipkovnicu. 'Sve više ljudi u svojoj svakodnevici koriste Messenger te smo zbog toga željeli napraviti bržu, jednostavniji i zabavniju aplikaciju za slanje fotografija i videa', rekla je Jennifer Hakes.
Facebookovi potezi dolaze u ključnim trenucima za Snap, vlasnika Snapchata. Snapchat će u ožujku izlazi na burzu te se predviđa da će javna ponuda za dionice Snapchata biti jedna od najvećih u povijesti. No, investitori se još uvijek bune zbog činjenice da je Snap neprofitabilna tvrtka te da imaju mali broj korisnika.
K tomu, jedan od vodećih rukovoditelja proizvodima iz Snapchata Sriram Krishnan u nedjelju je najavio odlazak iz tvrtke.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....