Slijedeći put kada planirate staviti fotografije sa sinoćnjeg izlaska na Facebook, ili se žalite na loš dan na Twitteru, imajte na umu da time možda riskirate svoju karijeru, savjet je jedne britanske tvrtke koja je napravila istraživanje o tehnološkoj industriji, piše Daily Mail.
Stoga su posloprimci upozoreni da budu puno pažljiviji o tome što objavljuju na internetu.
Naime, svaki peti rukovoditelj priznao je kako je odbio molbu za posao zbog objavljenih postova na društvenim mrežama.
Zabrinjavajuća vijest otkrivena je na godišnjici istraživanja tehnološkog tržišta koju je organizirala PR mreža Eurocom Worldwide, u suradnji sa britanskom PR agencijom Six Degrees.
Godišnja studija već je otkrila da gotovo 40 posto tvrtki traži profile potencijalnih zaposlenika na društvenim stranicama, no ovo je prvi jasan dokaz da su kandidati za posao na temelju svojih profila odbijeni.
"Ljudi u 21. stoljeću uče kako svaki pokret koji naprave ostavi neizbrisiv digitalni trag", rekao je direktor Eurocom Worldwidea, Mads Christensen.
Mnogi su zbog istog razloga dobili otkaze. Profesorica Ashley Payne bila je prisiljena dati ostavku nakon što su u školi u Georgiji otkrili fotografije s Facebooka na kojima se opija.
Službeniku Adrianu Smithu srezali su plaću nakon što je na jednoj stranici komentirao da je traženje jednakosti gay brakova s heteroseksualnim pretjerivanje.
Istraživanje je pokazalo da tvrtke najviše od društvenih mreža koriste LinkedIn, Twitter, Facebook i YouTube.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....