POGLED U BUDUĆNOST

Zašto su Antonija Blaće, Iva Šulentić i Janko Popović Volarić posijedili preko noći?

 Damir Žižić

Sigurno viđate starije osobe. Koliko ih poznajete? Susjedu jednom mjesečno nećak navrati u posjet. Gospođa s prvog kata tako revno ubire pričuvu, da tek ponekad u njoj prepoznate kretnje umirovljene balerine. Djeda niste vidjeli od posljednjeg rođendana, a ne živi tako daleko. Možda Vas baka koja miriše na kolače može uputiti u tajne statistike. Ima li stariji gospodin koji stoji pored Vas u tramvaju priču za najbolji neobjavljeni roman u kojem leži ideja za poslovni projekt ili ključ rješenja trenutnog ljubavnog problema? Koliko ste se puta upitali imaju li Vam stariji ljudi što reći?

Svi ćemo s vremenom ostariti, taj životni put ne možemo promijeniti, no možemo ga obogatiti, uvažiti i iskoristiti za dobrobit čitavog društva. Projekt „SUPERSENIORI“ inovativan je model podrške kojem je osnovni cilj povećanje uključivanja starijih osoba u život zajednice kroz zajedničko djelovanje i zajedničku provedbu aktivnosti organizacija civilnog društva, zainteresirane javnosti, javnih institucija na lokalnoj i nacionalnoj razini, domova i klubova za starije osobe. Zaklada Zajednički put iz Zagreba je organizator/naručitelj informativne akcije za senzibilizaciju javnosti o važnosti uključivanja starijih osoba u život zajednice – kampanje pod nazivom SAMO STARIJI.

NIŠTA VIŠE. Akcija se pokreće kao sastavni dio projekta „SUPERSENIORI“ u partnerstvu sa zakladom „ Slagalica“ iz Osijeka, a u sklopu Razvojne suradnje u području filantropije i zakladništva s Nacionalnom zakladom za razvoj civilnoga društva. Kampanja teži podizanju svijesti u javnosti o potrebama i pravima starijih osoba te društvenim i individualnim posljedicama kršenja njihovih prava. Ciljevi kampanje su poticanje aktivnog sudjelovanja starijih osoba u životu lokalne zajednice i osiguravanje uvjeta u kojima bi ostvarivanjem svojih prava te stjecanjem novih znanja i vještina ostali i postali aktivni sudionici zajednice te bili prepoznati kao bitan resurs društvenih promjena.

Za sve one koji se aktivno žele uključiti i biti dio ove velike priče osnovan je Fond Superseniori, kroz koji će se osigurati transparentnost tijeka financijske podrške i njihova alokacija u relevantne programe za podizanje kvalitete života starijih osoba. Cilj fonda pri zakladama - partnerima je prikupljanje sredstava za starije i daljnje ulaganje u postojeće i buduće projekte koji povećavaju kvalitetu života starijih, socijalnu uključenost i razvoj zajednice.

Damir Žižić

U organizaciju medijske kampanje zakladama aktivno su uključene agencije McCann/Fahrenheit i Universal McCann, produkcijska kuća Centralna jedinica, agencija za odnose s javnošću PR365 studio, kao i brojni drugi profesionalci koji svoj rad ne naplaćuju te će se kampanja u svim medijima realizirati bez naknade. Glavni akteri kampanje su 4 javne osobe: Antonija Blaće, Iva Šulentić, Janko Popović Volarić i Toni Cetinski koji su prepoznali važnost ovog hvalevrijednog projekta i poklonili svoje vrijeme kako bi omogućili realizaciju kreativne ideje same kampanje. Naravno, cijeli projekt ne bi bio moguć i bez: Ane Bulajić Črček - glavne majstorice za maske, redatelja Filipa Mojzeša, Svena Pepeonika (DOP), produkcije – Centrala jedinica, postprodukcije – Poster te fotografa Damira Žižića.

Damir Žižić

Damir Žižić

Damir Žižić

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 04:04