ZAVRŠILI KAMPANJU

Djevojkama iz domova podijelili godišnju zalihu uložaka: ‘Svaka treća žena mora štedjeti na njima‘

Akcija dijeljenja uložaka siromašnim djevojkama

 Press/
Čak 3,6 posto žena za zaustavljanje krvarenja koristi gaze, čarape ili pelene jer si ne mogu priuštiti osnovne menstrualne potrepštine

Ovog ponedjeljka u Dječjem domu Zagreb, završio je operativni dio ovogodišnje Nacionalne kampanje borbe protiv menstrualnog siromaštva, “Tebi za mjesec, njima za cijelu godinu“. Kampanju je proveo brand menstrualnih uložaka Libresse, zajedno s partnerima Ministarstvom rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike i CROATIA poliklinikom.

Od svakog su prodanog proizvoda odvojili 20 centi kako bi osigurali godišnju zalihu menstrualnih uložaka za 1100 djevojaka i djevojčica smještenih u udomiteljske obitelji ili dječje domove. Za kraj kampanje svi su donacijski paketi dostavljeni na njihove adrese.

Prema istraživanju Udruge za ljudska prava i građansku participaciju PaRiter iz 2020. čak 33 posto žena u Hrvatskoj prisiljeno je štedjeti na ulošcima, 10 posto njih nije u mogućnosti kupiti dovoljno uložaka kako bi ih redovito mijenjale, a 3,6 posto žena uopće si ne mogu priuštiti higijenske proizvode pa umjesto njih koriste gaze, čarape, pa čak i pelene. Problem menstrualnog siromaštva vrlo je kompleksan, ali se radi na njegovom rješavanju.

„Ove godine Vlada Republike Hrvatske i Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike osigurali su sredstva u iznosu od milijun eura radi opskrbe školskih ustanova i skloništa za žene žrtve nasilja besplatnim menstrualnim potrepštinama. Podržali smo ovaj projekt kako bismo pružili dodatnu zaštitu djevojkama koje su u riziku od menstrualnog siromaštva“, pojasnila je Margareta Mađerić, državna tajnica Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike.

Maja Tucaković, voditeljica pravnih poslova i marketinga CROATIA poliklinike ističe kako oni s ponosom podržavaju projekte koji potiču pozitivne društvene promijene. U sklopu kampanje svaka je djevojka dobila besplatni ginekološki pregled u nekoj od njihovih poliklinika, a za djevojčice kojima on još nije potreban organizirane su konzultacije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 04:07