Nakon što ljudi vide reklamu za cigarete velika je vjerojatnost da će to potaknuti želju za pušenjem koja će potrajati čak tjedan dana. Istina, iz dana u dan ta se želja smanjuje postupno ali ukupno opasnost traje sedam dana.
Osobito su utjecaju reklama podložni tinjedžeri i manje odrasle osobe u dobi od 18 do 25 godina koji i inače najviše puše. Dokazalo je to američko istraživanje u kojem je sudjelovalo 134 studenta iz Pittsburghkoji su bilježili svoje stanje i rutinu tijekom tri tjedna.
Znanstvenici ističu da je to dokaz kako zaista treba zabraniti reklamiranje cigareta u potpunosti pa čak i na prodajnim mjestima kao što je to učinjeno u Hrvatskoj nakon čega u dućanima cigareta moraju biti u neprozirnim ormarićima,želi li se smanjiti broj pušača. Naime, samo jedna pogled na reklamu cigareta s 22 posto podiže želju da se zapali cigareta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....