Iako je modna scena u zadnje vrijeme poljuljana i u promjenama, Alduk unosi dašak kreativnosti i optimizma te prvi među hrvatskim dizajnerima predstavlja novu jesensko/zimsku kolekciju.
- Najavljuje se intezivna i teška, neizvjesna jesen. Mi smo se odlučili suprotstaviti toj najavi i pridonijeti na najbolji način, dizajnirati i predstaviti nekoliko modnih kolekcija i kampanja kako bismo u vizualnom smislu osvjetlali toliko najavljivanu turobnost. Jedna od zadaća dizajna i mode jest progovaranje o našoj svakodnevici, ali na drukčiji, osobniji način – rekao je modni dizajner Ivan Alduk prilikom predstavljanja vizuala nove modne kampanje "Antonym" za jesen i zimu u režiji fotografkinje Jelene Balić.
Drukčija je ovo Alduk kolekcija od svih do sada jer su drukčija su i vremena, a u više od deset godina rada i stvaranja kreirao ih je pozamašan broj, stvorio pravu malu vojsku sljedbenica te postao bitnim sudionikom domaće mode.
Svečani modeli ovaj su put svoje mjesto ustupili dnevnim odjevnim kombinacijama, ali s prepoznatljivom Alduk estetikom. Majice, hlače, poslovne haljine, tunike, pletenina i kombinezoni razveselit će sve ljubiteljice posebnih odjevnih komada s dizajnerskim pečatom koji se lako kombiniraju za posao, fakultet, ali i za večernji izlazak.
- Ideja je bila kreirati opsežnu modnu kolekciju baziranu na dnevnim komadima, opuštenijeg kroja i lagano sportskog prizvuka. Modeli koji se mogu nositi u raznim životnih situacijama, ne samo onim svečanim za koje se svi najviše volimo dotjerati. S obzirom na to da je takvih situacija trenutno malo, mi predlažemo nova modna rješenja za svaki dan i to čak 55 cjelovitih lookova. Uživao sam raditi ovu kolekciju jer je drukčija od dosadašnjih, a promjene u modi su uvijek ne samo dobrodošle već i prijeko potrebne - izjavio je Alduk.
Da ga ova izazovna vremena nisu pokolebala, govori i činjenica kako je prije nekoliko mjeseci, uprkos potresu i pandemiji, otvorio novu trgovinu svog brenda na adresi Trga kralja Tomislava 19 koja je poslužila kao izvrsna kulisa ove nove modne kampanje.
Jednostavnost, ležernost u pristupu i želja da se naglase vizualne novine kolekcije diktirala su i sam stil kampanje koja je opuštena, nenametljiva, ali istovremeno privlači.
- Radimo već na sljedećoj kolekciji koja će biti znatno raskošnija i vizualno još atraktivnija. Njome ćemo prizvati neka nova, bolja vremena koja nam stižu i koja svi nestrpljivo iščekujemo - dodao je Alduk.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....