Baš kao što je Zagreb od jučer potopljen, tako i njegova realna maketa, u omjeru 1:87, pliva u vodi.
Bujica je sinoć navrla i u Backo Mini Express, Muzej vlakića u Gundulićevoj 4.
- Jučerašnja kiša poplavila je i naš podrum s maketama za djecu i radionicu. Šteta je za nas jako velika - poručuju iz Backo Mini Expressa.
Riječ je o jednoj od najvećih maketa željeznice u Europi, gdje svakodnevno prometuje 140 vlakova na čak 1500 metara tračnica, od kojih su neke ukopane i do deset centimetara u pod, a neke su na visini od tri metra.
Osim vlakića postava je poznata i zbog brojnih umanjenih detalja grada Zagreba koji su sada pod vodom.
Backo Mini Express je lani službeno postao muzej, nakon što je već nekoliko godina zaredom posebna atrakcija zagrebačkog Adventa.
Maketa je djelo poduzetnika Antuna Urbića Backa i njegovih suradnika te je projekt koji je gotovo 85 posto hrvatski proizvod uz pomoć domaće struke i inovacija.
- Kod mene je od malih nogu zavladala opsesija maketama. Oduvijek sam volio vlakove i mogu reći da je izgradnja makete nastavak ljubavi iz djetinjstva. Počeo sam igrajući se na podu, rad nastavio na tavanu, a danas mogu dalje raditi na realizaciji svojeg sna, ljubavi i hobija. Kod maketa mi je najzanimljivija ta elektronika, digitalija, činjenica da možete voziti više vlakova po pruzi - rekao je ranije za Jutarnji Antun Urbić Backo, direktor Backo Mini Expressa, začetnik projekta te glavni i odgovorni maketar u timu.
Sada je dio tih "elektronika i digitalija" uništen u poplavi, a šteta se još zbraja.
Maketu postavljenu u Gundulićevoj posjećuju gotovo svi bez razlike u godinama. Muzej vlakića prostire se na dvije etaže te na više od 350 četvornih metara zatvorenog prostora s velikim bogatstvom detalja stvarnog života u gradu Zagrebu, kroz priču o željeznici.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....