VELIKO PRIZNANJE

Hanza Media u pet finala s pet projekata na najvećem svjetskom medijskom natjecanju

Rad Petre Divkovic

 Jutarnji List
Dva su projekta iz Jutarnjeg lista, dva iz Slobodne Dalmacije i jedan iz Glorije Glam. Pobjednici će biti proglašeni 9. lipnja 2022.

Hanza Media je na najvećem svjetskom medijskom natjecanju koje se održava u organizaciji INMA-e od 1937. godine ušla u pet finala s pet projekata - dva iz Jutarnjeg lista, dva iz Slobodne Dalmacije i jedan iz Glorije Glam. Od ukupno prijavljena 854 medijska projekta od 252 svjetska medijska brenda iz 46 zemalja, INMA je odabrala listu od 333 finalista za Global Media Awards i među njima iz Hrvatske jedino pet projekata Hanza Medije. International News Media Association (INMA) je vodeća medijska organizacija u svijetu posvećena provođenju i istraživanju najboljih praksi u svjetskim medijskim organizacijama. Organizacija ima 20 tisuća članova iz više od 900 medijskih kuća iz 80 zemalja.

Od projekata Jutarnjeg lista, nominirana je suradnja oglašivača, studenata ALU-a i Svijeta kulture, u kategoriji "Best idea to grow advertising sales".

image

Svijet kulture

image

HT u Svijetu kulture

Kako navode: "Kada smo ujesen prošle godine pokretali Svijet kulture, nadajući se da se jedna velika globalna kriza bliži kraju, ni ne sluteći da se s obzora valja još veća i strašnija, znali smo da nećemo moći samo - pisati o kulturi i umjetnosti, i da će naš veliki i idealistički projekt - novi prilog za kulturu koji uz dnevne novine izlazi u mjesečnom ritmu, morati imati temelje u stvarnosti. Znali smo da ćemo morati pokušati biti ono nemoguće - samoodrživi, odnosno sami se financirati od oglasa. A tko se još danas oglašava u printu, i to u magazinu za kulturu? No, art direktor Svijeta kulture Tomislav Botić imao je sjajnu ideju. Zašto klijentima, svojim poslovnim suradnicima, ne bismo ponudili dodanu vrijednost - da njihove oglase kreiraju, crtaju i slikaju studenti zagrebačke Likovne akademije. Uzor su nam bili crtani oglasi iz prve polovice 20. stoljeća. A i željeli smo mlade umjetnike povezati s realnim sektorom i da im to bude jedna od mogućih ulaznica za budućnost. I dogodilo se ono nemoguće, osim što smo sjajno prihvaćeni od čitateljske publike, oglašivači su prepoznali našu inovaciju. Pa su tako svoj brend u ruke mladih umjetnika predali Hrvatski Telekom, Vidnija, Belje... Oglašavanje u Svijetu kulture poraslo je za 395.91 posto".

Drugi projekt "Scuba skener", u kategoriji "Best public relations or community service campaign", proveden je zajedno s fotografskom agencijom Cropix.

image

Nominirani projekt Jutarnjeg lista i Cropixa

Jutarnji list se u finalu nalazi s brendovima poput njemačkog BILD-a, varšavske Gazete te medija iz Indije i Južne Afrike. Kako navode: "Ekipa Jutarnjeg lista, koju čine Cropixovi majstori podvodne fotografije, istražila je nevjerojatne jadranske dubine posjetivši ekosustav koji milijunima godina funkcionira kao savršen organizam. Informativnim, edukativnim i ekološkim tekstovima obogaćenim pomno odabranim, vrhunskim fotografijama i videima čitatelje smo upoznali s mogućnostima ronilačkog turizma, dobrobiti za lokalnu zajednicu, ljepotama jadranskih dubina, ali i važnosti očuvanja onoga što je najvrjednije - nevjerojatne prirode. Iako je Jadran malo i zatvoreno more, skriva neke od najljepših svjetskih ronilačkih lokacija i atrakcija, a u 68 dana ekipa 'Skuba skenera' obišla je 16 ronilačkih destinacija diljem hrvatske obale, od sjevera do juga. U više od 150 urona snimili smo bogatu endemsku floru i faunu, riblja jata, nevjerojatne grebene, podvodne špilje i jame, morske livade, olupine drevnih jedrenjaka, ratnih brodova i aviona, pa čak i 'otkrili' olupinu talijanskog ratnog broda Cosenz, čije je mjesto potonuća do tada bila nepoznanica Lastovcima. Čitatelji su tako mogli uživati u rijetko snimljenim fotografijama periske, tritona ili sipe, koja u samo 7 sekundi pojede raka. Sve smo to smjestili na digitalnu platformu Jutarnjeg lista kako bismo čitateljima pružili što više raznolikog sadržaja, nevjerojatnih fotografija i videa dočaravajući ljepote jadranskih dubina, podvodnih atrakcija i raznolikost ekosustava. Projekt su iznijeli Ivana Nobilo, Srđan Vrančić i Božidar Vukičević, sve redom izuzetni podvodni fotografi, dobitnici domaćih i međunarodnih nagrada u podvodnoj fotografiji. Sudeći po zadovoljnim reakcijama čitatelja, a sada i potvrdi stručnog žirija, uspjeli smo reportažama i dosad neviđenim fotografijama dočarati skrivenu prirodu koja je mnogima često nedostupna".

image

Skuba skaner

Jutarnji List
image

Scuba skener, projekt Jutarnjeg lista i Cropixa

Slobodna Dalmacija je u kategoriji "Best multi-channel advertising campaign" nominirana kao "regional brand", a naziv projekta je "Bobisovih veličanstvenih 7". Kako se navodi uz ovaj projekt: "U više od 70 godina postojanja Bobis je postao sinonim za tradiciju, reputaciju, top kvalitetu i mjesto gdje svatko od nas započinje dan. Otvorenje nove tvornice u ožujku prošle godine bilo je prilika da podsjetimo naše čitatelje na okuse i mirise djetinjstva. Da bismo postigli sve što smo planirali, projekt je zahtijevao angažman digitalnog i marketinškog tima. Postavili smo ciljeve želeći komunicirati Bobisovu poruku: 'Stara receptura, nova tehnologija, ista kvaliteta'. Kombinacija svih komunikacijskih kanala - printa, weba i društvenih mreža, omogućila je postizanje ciljeva. Kroz posebno kreiran microsite na portalu Slobodne objavili smo fotografije i članke o povijesti Bobisa i najprodavanijim proizvodima. U domove čitatelja donijeli smo sadržaj koji ih podsjeća na djetinjstvo, probudili smo emociju te pokazali koliko poštujemo Bobisovu tradiciju. Sedam veličanstvenih su Bobići, sirnica, pilići od marcipana, mandulat, krempita, čokoladna krafna i torta od krokanta". U kategoriji "Best public relation or community service campaign" iz Slobodne Dalmacije nominiran je, pod "regional brands", i projekt "I mi to možemo!". Kako se navodi uz ovaj projekt: "Centar za obrazovanje i odgoj "Juraj Bonači" ustanova je koja pruža socijalne usluge djeci s teškoćama u razvoju i odraslima s poremećajima iz spektra autizma te intelektualnim teškoćama. Njihova misija je osigurati kvalitetan život i aktivno uključiti u društvo one kojima je to potrebno. U sklopu projekta 'I mi to možemo!' štićenici centra pohađali su umjetničke radionice na kojima su izrađivali autohtone rukotvorine i suvenire. Dugoročni cilj je otvoriti suvenirnicu u Splitu i uključiti odrasle štićenike u ovaj poduzetnički projekt". Sve radionice pratili su i Cropixovi fotoreporteri, a završnica projekta bila je izložba integrirana s prodajom suvenira u trgovačkom centru City Center one Split. Cijeli projekt pratili su digitalni i klasični kanali.

image

Bobisovih veličanstvenih 7, nomirirani projekt Slobodne Dalmacije

U ratnom vihoru koji je početkom 1990-ih zahvatio Hrvatsku osobe s intelektualnim teškoćama evakuirane su iz ratnog područja na sigurno mjesto u Splitu. Obično su marginalizirani ljudi bili u najgorem stanju. Nedostatak adekvatne skrbi, prostora i sredstava potaknuo je mladog fotoreportera Matka Biljka (danas glavnog urednika fotografija u Slobodnoj Dalmaciji) da napravi šokantnu izložbu kojom želi osvijestiti Splićane da ti ljudi postoje i da im je hitno potrebna pomoć.

Trideset godina kasnije, sada već iskusni Matko Biljak, uz podršku svojih kolega i cijele medijske kuće, sudjeluje u produkciji još jedne izložbe. Ovoga puta na slikama su nasmijana lica i radost štićenika, što je pokazatelj da je naše društvo napredovalo. Iako potpuno drugačijeg karaktera, iza obje izložbe ostao je isti zaključak - dužni smo učiniti više.

image

I mi to možemo, projekt Slobodne Dalmacije

Nominirana je i Gloria Glam, za projekt "Pop up paper" u kategoriji "Best use of print", pod "national brands". Kako su naveli: "U vremenima kada prevladava trend gašenja tiskanih izdanja, brend Gloria Glam lansirao je novi format u kojem lifestyle sadržaj nudi na originalan način. GG Pop up paper prve su lifestyle novine tiskane na sto posto recikliranom papiru. S jedne strane dizajnom je okrenut nostalgiji čitatelja želi podsjetiti na vremena u kojima su novine bile nezaobilazan dio svakodnevice, a s druge strane suvremen i inovativan u produkciji fotografija i sadržaja".

image

Nominirani projekt, Gloria Glam, GG Pop up paper

GG Pop up paper donosi 32 stranice custom made sadržaja i grafičkog rješenja u čijem je fokusu jedna tema, jedan brend. Za klijenta je kreiran sadržaj u kojem je proizvod stavljen u njegovo prirodno okruženje. Fokus je na native i autorskim člancima te kolumnama, upečatljivim fotografskim editorijalima, a sve to potpisuju najbolji kreativci domaće medijske scene. GG Pop up paper podržan je i na društvenim mrežama od strane influencera i stručnjaka lifestyle industrije. Do sada su izdana četiri GG Pop up papera u kojima su obuhvaćene modna, beauty te obrazovno-znanstvena industrija, čime je pokazano kako se radi o fluidnom formatu koji je idealan odabir za različite diskurzivne forme. Izdavanje svakog novog broja može popratiti i custom made event na kojem se okupljaju odabrana imena javne domaće scene".

image

Gloria Glam, nominirani projekt

Pobjednici INMA Global media Awardsa bit će proglašeni 9. lipnja 2022. godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 03:18