Sve je počelo slučajno, Jasna Škiljan imala je problem. Dijete joj je bilo alergično na obične pelene pa je bila primorana prijeći na alternativu i počela koristiti platnene. To ju je povezalo s udrugom Rode, a onda joj se rodila ideja za biznis.
Danas njeni platneni ulošci i pelene polako osvajaju Europu. Jasna je "zelena" poduzetnica, a ove godine izvezla je svoje prve proizvode u Sloveniju, Austriju i Njemačku.
Hrvatsko tržište joj je kaže premalo, a kako je počela izrađivati proizvode na razini kvalitete popularnih EU proizvođača, odlučila se i za iskorak u inozemstvo.
Zbog te odluke mijenja i ime poduzeća, koje je prvotno zamišljeno kao Vila Sunčica, a u posljednjih nekoliko mjeseci poznatije je kao tvrtka Be Green. Za plasiranje proizvoda pomogle su joj društvene mreže jer na Instagram profil poduzeća redovito stavlja ideje za nove proizvode, rješenja i edukaciju za iste. Ipak, da se izvan Hrvatske čuje za njezin obrt, najviše su joj pomogle žene i majke koje su čule za nju preko udruge Roda ili su kupovale preko njezine web stranice proizvode i preporučile je ostalim ženama.
Kaže da sebi najviše vjeruje, a zalihe svojih proizvoda redovno puni tako za sada radi sama. Najviše joj pomažu kupci, oni joj redovito prilaze na sajmovima sa zahtjevima i idejama za nešto novo i drugačije, pa tako nastaju novi proizvodi i unaprjeđuju dosadašnji. Materijale koje koriste za platnene uloške i pelene nabavlja od nekoliko dobavljača iz Hrvatske, ali i Slovenije. Za izradu platnenih uložaka, kao materijal Jasna koristi Bambus frotir, koji osigurava stopostotnu zaštitu, za razliku od pamučnog frotira, gdje se ulošci mogu koristiti kao dodatno osiguranje uz menstrualnu čašicu.
Platneni ulošci sašiveni su od pamučnog frotira, ili bambus frotira, imaju sloj nepropusnog PUL-a i pamuka s vanjske strane u nekom od ponuđenih dezena. Širina uloška je cca 18 cm, a duljina 30 cm. Svi ulošci su perivi na 95 stupnjeva i pogodni za sušilicu. Kopčaju se pomoću plastičnih drukera te postoje različite veličine i boje uložaka.
- Na samom početku, kada sam tek počela izrađivati platnene uloške, ljudi su mi na sajmovima prilazili i čudili se što takvo nešto postoji i kako se može prati za dugoročno korištenje. Upravo zbog toga sam odlučila odgovoriti na sva postavljenja pitanja o platnenim ulošcima i omogućila ljudima edukaciju o takvim proizvodima. Sada kada me ljudi ugledaju na sajmovima govore kako sam dobra vila i oduševljeni su kada vide moje proizvode, kupujući ih više jer su im isplativiji.- govori nam zadovoljna poduzetnica Jasna, jer sve više ljudi kupuje njezine proizvode.
U posljednje vrijeme sve više priča o menstrualnom siromaštvu, pa su tako provedena i mnoga istraživanja gdje su se žene izjasnile kako nemaju novaca za osnovne higijenske potrepštine. Upravo zbog toga, Jasna je počela dolaziti na sajmove u okolnim gradovima, počevši od Varaždina gdje je prezentirala svoje proizvode kao neko dugoročnije rješenje. Poduzeće Be Green, koje se susreće s mnogim neprihvaćanjima zbog prirode poslovanja, okreće se stranom tržištu gdje su ljudi više okrenuti prirodi i kod njih je to veliki hit. Poduzetnica kaže kako su ljudi u našoj zemlji stalno bili skeptični pa je dolazila do raznih odbijanja, a kada je ponudila svoje uloške kao rješenje izvan Hrvatske, s oduševljenjem su prihvatili njezine proizvode. Svakako se ljudi u vrijeme poskupljenja vode ekonomičnošću pa su počeli izdvajati dvjestotinjak kuna za 10 uložaka svih veličina i materijala, s mogućnošću upotrebe po nekoliko mjeseci, ako ne i više od godinu dana, a kupovinu uložaka u trgovini sve više izbjegavaju.
-Ulošci su odlični, od svih koje sam probala najbolji i izradom i kvalitetom. Preporučujem njihovu kupnju i korištenje. Posebno pohvaljujem mogućnost edukacije o ovakvim stvarima.- javlja nam Ljiljana Martinović, jedna od zadovoljnih kupaca.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....