U DUGINIM BOJAMA...

Još jedan poznati komercijalni brend nastavio trend podrške LGBTIQ zajednici

 Facebook/Ja glasam protiv
Nakon Erste banke, Ikee i nedavnog slučaja Pipi o kojem su svi pričali, na tom valu zajahao je i još jedan brend

Nekoliko tjedana pred 19. po redu zagrebačku Povorku ponosa, koja će se odviti 19. rujna, još je jedan komercijalni brend nastavio očiti trend podrške LGBTIQ zajednici.

Nakon Erste banke, Ikee i nedavnog slučaja Pipi o kojem su svi pričali, na tom je valu zajahala i Nivea. U Hrvatsku su, naime, stigle njihove kreme na kojima je uobičajenu i prepoznatljivu tamnoplavu ambalažu zamijenila ona u duginim bojama, koje su inače simbol za LGBTIQ zajednicu.

Fotografiju kreme, koja je, usput rečeno, trenutno i na akciji, u jednom su drogerijskom lancu fotografirali pratitelji Facebook stranice "JA glasam protiv", koju prati gotovo 50 tisuća ljudi.



Jedna od korisnica Facebooka pohvalila se da već ima takvu kremu, koju joj je sestra poslala iz Njemačke. "Kod njih se naveliko obilježava Pride Month. Cijeli je grad prepun LGBTIQ događanja. vi restorani, hoteli, sve je u znaku Pridea, a čak i katedrala ima misu za LGBTIQ vjernike," napisala je.

Jedan drugi korisnik je, pak, komentirao ljude koji su nakon reklame koja prikazuje dva gay muškarca najavili da će bojkotirati Pipi. "Neće više imati što kupovati ako nastave sa bojkotom," rekao je.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. studeni 2024 17:48