PODUZETNIČKE VODE 

Karijerni zaokreti hrvatskih pjevača i pjevačica nakon koronakrize: ‘Tamo leži prava lova!‘

Zvijezde i kozmetika
I dok su poznate Hrvatice tek sada odlučile pokrenuti svoje kozmetičke linije, u svijetu je to već godinama trend.

Pjevačica Maja Šuput ovih je dana predstavila prvi kozmetički proizvod svojeg brenda MASHÙ i tako je postala još jedna poznata Hrvatica koja se bacila u kozmetičku industriju. I dok brojni pjevači ovih dana pretendiraju za saborsku fotelju, pjevačice su se odlučile ubaciti u biznis s kozmetikom.

- Miris je tvoja osobna karta pri upoznavanju. Oduvijek sam htjela imati osobni pečat u obliku mirisa. Kreirali smo parfem koji je toliko dopadljiv (na vrhu se cvijet od limuna stapa s frezijom, u sredini jasmin ljubi tek procvjetalu naranču i macaroon koji odiše na malinu, dok dno pokriva drveni i baršunasti mošus koji mu daje ekskluzivu i skupoću) da ga jednostavno želite imati, izjavila je pjevačica, predstavljajući svoj prvi parfem i i tako se pridružila poznatim damama koje imaju svoje kozmetičke linije.

A tom industrijom vrlo uspješno već nekoliko godina plovi pjevačica Lana Jurčević.

Za razliku od Maje, Lana u svojoj kozmetičkoj liniji ima uglavnom proizvode za njegu, a proslavila se multinamjenskim brončanim maslacem, odnosno uljem za kožu sa shimmerom. Također, ništa lošije nije prošao ni njen čuveni piling za tijelo.

Lana je ponosna vlasnica La Piel tvrtke koja proizvodi prirodnu kozmetiku, a njezina kozmetika uistinu ima brojne obožavateljice te dobro kotira.

Ovih dana, još se jedna poznata Hrvatica odlučila baciti u svijet kozmetike. Mamićeva snaha Tia Mamić, u suradnji s vizažisticom Ladom Mitrašinović, osmislila je proizvod dekorativne kozmetike.

Riječ je o Glow&Go puder losionu za tijelo, a sudeći po tome kako ga njih dvoije reklamiraju, riječ je o proizvodu koji naglašava ljepotu kože laganim prikrivanjem sitnih nepravilnosti i ostaje na koži bez mrljanja i brisanja tijekom čitavog dana. Lada je poznata vizažistica čije je dugogodišnje iskustvo poslužilo kao svojevrsno istraživanje za ovaj jedinstveni proizvod.

Iako svoj privatni život skriva kao zmija noge i rijetko je možemo vidjeti u javnosti, atraktivna Tia Mamić ipak se pojavila u kampanji svojeg projekta.

I dok su poznate Hrvatice tek sada odlučile pokrenuti svoje kozmetičke linije, u svijetu je to već godinama trend.

Brojne strane zvijezde maju vlastite linije kozmetičkih proizvoda. Glumica Jessica Alba 2015. godine pokrenula je kozmetičku liniju pod nazivom The Honest Beauty. Linija se sastoji od 17 proizvoda za njegu kože na bazi biljnih ekstrakata, a svi proizvodi su bez sulfata i parabena.

image
Jessica Alba
Pascal Le Segretain

Manekenka Miranda Kerr, oduvijek je bila ljubiteljica prirodne kozmetike pa nikoga nije iznenadilo kad je 2009. godine kreirala liniju proizvoda pod nazivom Kora Organics.

image
Miranda Kerr

Glumica Katie Holmes kreirala je Alterna Haircare, liniju namijenjenu njezi kose, dok je njezina kolegica Salma Hayek 2011. godine pokrenula vlastitu liniju kozmetike pod nazivom Nuance by Salma Hayek.

Christie Brinkley, nekoć poznato lice s naslovnice časopisa Sports Illustrated, lansirala je vlastiti brend Authentic Skincare, koji je namijenjen ublažavanju najčešćih znakova starenja kože.

Glumica Eva Mendes u suradnji s američkim farmaceutskim brendom Wallgreens, razvila je liniju u kojoj se nalaze sjenila za oči i maskara za volumen pod imenom Circa.

O poslovnim uspjesima u kozmetičkom svijetu sestara Kardashian ne treba posebno ni govoriti, s obzirom da se njihovo modno i beauty carstvo procjenjuje na više stotina milijuna dolara.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 19:38