"Iako nema nekih prepoznatljivih Alduk elemenata u dizajnu, vjerujem da sam ovom kolekcijom zadržao te nadogradio kreativni identitet brenda. Izuzetno lagana, udobna i nosiva odjeća za svaki dan, ali i za neke posebnije prilike je zadržala ženstvenost i modernost u dizajnu na jedan novi, nesputani, lagano predimenzionirani način. Kolorit cruise kolekcije je uz nove siluete i modele definitivno osvježenje u ove sparne dane te sam, po reakcijama ženskog dijela ekipe na snimanju ove kampanje, siguran da smo napravili ne samo dobar projekt već izvrsnu odjeću koja se manje veže za sezonu, a više za dugotrajnost nošenja i nadogradnju osobnog stila", rekao je Ivan Alduk prilikom predstavljanja nove kolekcije i modne kampanje ALDUK Cruise ´21.
Miris mora, sol na koži, preplanuli ten i hedonizam ljetnog života vrlo se lako iščitavaju iz vizuala ove modne kampanje kojom Alduk predstavlja svoju novu kolekciju, a i ovoga puta ih je snimila Jelena Balić.
Njihov odnos je jedan od dugovječnijih na domaćoj modnoj sceni jer je upravo ova fotografkinja davne 2009. snimila prvu Alduk kampanju. Zaštitno lice je Lana Klarić iz Talia Modela za koju već znamo da ćemo ju viđati i u sljedećim projektima ovog dizajnera jer "rodila se ljubav".
Kolekcijom maksi haljina fluidne siluete, kratkih nabranih haljina sa širim rukavima, kombinezona sportskog prizvuka, kao i topova, hlača te primamljivih modela ljetnih jutenih torbi prevladavaju tonovi zelene, mint, bež, pijeska, bijele, roze i crvene boje.
Isključivo prirodne tkanine kao što su pamuk, viskoza, lan, svila i juta su glavni temelj ove cruise kolekcije koje ne samo da je vizualno atraktivna, već i nosiva u raznim situacijama, a dizajner posebno naglašava i jednostavnost održavanja pod motom "ubaciš na 30 i to je to"!
"Izazovno je stvarati odjeću za svaki dan, koja mora biti podložna raznim situacijama, izuzetno udobna i laka u održavanju, dizajnom odisati DNA brenda, a opet ne smije biti predizajnirana jer je to suprotnost njenoj multifunkcionalnosti. Po reakcijama klijentica, jer je kolekcija već izložena i dostupna u našem dućanu na zagrebačkom Tomislavcu 19, mislim da smo napravili izvrsnu kolekciju. Biti očekivan i predvidljiv je nešto što nastojim izbjeći jer moda mora pomicati granice, dizajner rušiti vlastite barijere, a stava sam da smo te granice pomaknuli i ovom kolekcijom jer uz našu uspješnu ready-to-wear liniju i liniju vjenčanica, klijentima sada nudimo i odjeću za svaki dan", rekao je Alduk.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....