TRENDI TRENIRKE

Modni brend Izabel Kovačić zavladao athleisure scenom: ‘Dizajnirali smo ono što klijenti žele‘

Lunilou nova kolekcija trenirki
 Lunilou
Profinjene, ležernih silueta i pastelnih tonova, minimalističke, bez vrištećih logotipa i prokleto udobne - takve su Lunilou trenirke

Pandemija koronavirusa i lockdown stubokom su promijenili trendove i otisnuli ovo 'novo normalno' doba u povijest mode.

Moda se definira kao određen način života, odijevanja, ponašanja, svojstven jednom razdoblju i društvu, a u posljednje vrijeme to je bilo ležerno, neopterećeno, intimno, minimalistički.

Udobnost i praktičnost lajtmotivi su svih trendova. Ljudi su se u ovo neobično doba počeli odijevati za sebe, a ne za druge, imajući na umu svoju ugodu. Fokus je na mekanim materijalima i jednostavnim krojevima, a estetika je pala u drugi plan, iako je, jasno, i dalje vrlo važna.

No ono što čini razliku je udobna odjeća napravljena isključivo od organskih materijala i odjeća ne tretirana štetnim kemijskim procesima.

image
Lunilou

Upravo ova činjenica ističe najpoznatiji hrvatski eco friendly brend Lunilou među svima ostalima.

image
Lunilou

Zadnjim kolekcijama ovaj je inovativni mladi tim polako ušao na tržište odjeće za odrasle i teddy kolekcijom apsolutno oduševio sve trendseterice koje su zimu provele u najudobnijim i najmekšim Lunilou proizvodima.

image
Lunilou

Iza brenda Lunilou stoje dvije sestre, Izabel i Ivana.

Izabel Kovačić, 28-godišnja je poduzetnica i supruga nogometnog reprezentativca Matea Kovačića te novopečena majka petomjesečnog dječačića Ivana. Svoj brend od 2015. gradi zajedno sa starijom sestrom Ivanom Čirjak.

Pred samo proljeće sestre su odlučile bogatu ponudu svog brenda dodatno proširiti odjevnim predmetom koji je u posljednje vrijeme postao nužan. Radi se o trenirkama izrađenim od 100% organskog pamuka koje su dostupne u dva različita dizajna.

Super izdržljivi materijal odlično podnosi konstantna pranja i pri tome ostaje super mekan i kompaktnog oblika.

image
Lunilou

- Dizajn i kvaliteta materijala najbitniji su nam prilikom planiranja nove kolekcije. Kod odabira materijala za ovu kolekciju bilo nam je važno pronaći materijal koji će i nakon mnogobrojnih pranja sačuvati prvobitnu mekoću i oblik jer upravo su to problemi na koje se kupci najčešće žale. Sretni smo što smo i ovoga puta uspjeli pronaći i dizajnirati baš ono što smo htjeli i što naši vjerni klijenti žele - objasnila nam je Izabel Kovačić.

image
Izabel Kovačić u Lunilou showroomu u Ilici 26
Sanja Jagatić

Trenirka oversized kroja savršeno će poslužiti za one opuštene šetnje šumom i za casual odlaske u grad dok će trenirka fashion kroja s podstavljenim ramenima postati it komad onima koji vole svoj opušteni look dodatno začiniti.

image
Lunilou

Kada je brutalno iskreni Karl Lagerfeld izjavio kako je trenirka znak “predaje i gubitka kontrole nad životom” vjerojatno nimalo nije slutio da će u jednom trenutku postati neizbježne i potaknuti cijeli jedan novi trend – athleisure.

image
Lunilou

Jednostavno, to je ono kada odjeću predviđenu za sportske terene nosite u svim drugim prilikama, čak i onim elegantnim. Jer, da, trenirke je moguće nositi i na cipele s potpeticom.

Odjednom, trenirka je savršeni ležerni dodatak svakoj garderobi, a pomogle su i poznate modne kuće koje su trenirku dodale u svoje luksuzne kolekcije.

image
Lunilou

Mahom zbog lockdowna i velike potražnje za udobnom odjećom, transformirale su se i same trenirke. One su danas profinjene, ležernih silueta i često pastelnih tonova, minimalističke, bez izraženih logotipa i prokleto udobne.

image
Lunilou

Zvijezde kao što su Kendall Jenner i Justin Bieber počele su “luksuzna-trenirka” look servirati fotografima još 2018., a sada se trend se zakotrljao i osvojio svijet.

image
Lunilou

Ta, čak je i neprikosnovena ikona stila, slavna urednica američkog Voguea Anna Wintour priznala da u lockdownu nosi trenirke.

image
Lunilou

Sestre Izabel i Ivana na umu su imale kompletan look i pazile su i na one najsitnije detalje pa su tako ovu kolekciju upotpunile modernim crop topovima i majicama bez rukava, čarapama s otisnutim logom i uvijek nosivim šiltericama.

image
Lunilou

- Kreiranje odjeće za odrasle za nas je posebno izazovan pothvat. S obzirom na to da se ne želimo odreći našeg održivog pristupa modi bitno nam je napraviti proizvod koji neće biti sezonski već će biti nosiv iz godine u godinu. To postižemo tako da jako puno brige i pažnje posvećujemo udobnosti materijala jer ono što je našim klijentima važno jest udobnost materijala i udoban fit finalnog proizvoda - rekla nam je Ivana Čirjak, Izabelina sestra.

Kao i svi Lunilou proizvodi tako su i ovi izrađeni od 100% organskog pamuka što potvrđuju certifikati kojima se ovaj brand može pohvaliti. GOTS certifikat (Global Organic Textile Standard) jamči održivu i društveno odgovornu proizvodnju tekstila te OEKO TEX® (najviša klasa) certifikat jamči da proizvodi ne sadrže otrovne supstance ili tvari štetne za ljude i okoliš.

image
Lunilou

Upravo se zbog eco friendly Lunilou filozofije u ovoj kampanji spontano dogodila i suradnja s legendarnim brendom Reebok koji također uvodi održivost u svoju temeljnu filozofiju.

image
Lunilou

Jedan od omiljenih modela bijelih tenisica Reebok Classic Leather pravi je bezvremenski evergreen.

image
Lunilou

Izvorno dizajniran za trčanje, ovaj model je zbog svog jednostavnog dizajna i elegantne siluete stekao veliku popularnost u svakodnevnim kombinacijama i odlično se uklopio u Lunilou estetiku.

image
Lunilou

Same tenisice postale su sinonim za neuništiv, uvijek moderan i uvijek nosiv par obuće što je zapravo jedinstvena vizija i misija Lunilou brenda.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 09:23