DVOJAC ENVY ROOM

‘Nema šanse da kreiramo trenirke! Mi se držimo glamuroznih haljina, a revija će biti virtualna‘

 Karla Jurić i Ive Trojanović
Modni dizajneri Nikica Ivančević i Vjeko Franetović ove nedjelje održat će virtualnu reviju. Otkrili su nam sve detalje!

Dizajneri koji slave ženu i ženstvenost, modni dvojac eNVy room, Nikica Ivančević i Vjeko Franetović čak su i u ovim nevjerojatno izazovnim vremenima, dok se mnogi modni poduzetnici bore s opstankom i uopće ne razmišljaju o revijama, pronašli način kako da ožive kreacije s fotografija i donesu svoju viziju mode svakoj ženi.

Njihovi prepoznatljivi volani i mašne, igra prozirnih i gustih materijala te lepršave i razigrane siluete krojeva osvanuli su i novoj eNVy room kolekciji jesen/zima 2020/21. Iako su vremena čudna i neizvjesna njihove kreacije i dalje su glamurozne.

- Naša filozofija je da želimo kreativno postojati bez obzira na situaciju. Fali nam postao, stoga nas ovo beskrajno zabavlja – govore mi Nikica i Vjeko, upadajući jedan drugome u riječ, dok razgovaramo telefonom. Jasno je, na spikerfonu sam.

- Sezona je završila i posvetili smo se sebi. Nismo nikako zbog ovih izazovnih uvjeta htjeli preskočiti kolekciju ili reviju. Iskreno, ovo je najljepši aspekt našeg posla, dio u kojem guštamo – govori Vjeko.

image
Nikica Ivančević i Vjeko Franetović
Karla Jurić i Ive Trojanović

Iako nam se u svega nekoliko mjeseci stubokom promijenio gotovo svaki djelić naših života, a modni je svijet potresen, eNVy room je dokazao da zna vješto manevrirati izazovima, stoga su i ovoga puta pronašli način da ispričaju svoju modnu bajku.

No iako nisu posustali, ipak su se morali prilagoditi ovom zahtjevnom trenutku. Jer, razumije se, revija s 30-ak modela, jednako toliko radnika iza kulisa te s publikom od stotinjak ljudi koja se rame uz rame gura za što bolji pogled na pistu jednostavno ne ide pod ruku s epidemiološkim preporukama u jeku pandemije koronavirusa.

Sada, pak, po prvi puta u svojih 15 godina stvaranja, dizajneri Ivančević i Franetović odlučili upriličiti malo drugačiju modnu reviju. Virtualnu.

Odlučili su se odmaknuti od standardnih modnih prezentacija i svoju novu kolekciju namijenjenu recentnoj hladnoj sezoni prezentirati putem digitalnih kanala. Čak 20 modela ekskluzivno će predstaviti jedinstvenim video showom 8. studenog u 20 sati koji će se moći pratiti putem svih virtualnih kanala: Instagrama, IG TV-a, Facebooka i You Tubea.

- Umjesto 30 modela, koliko inače imamo u kolekcijama, sada imamo njih 20. Stajling je malo opakiji. Imamo robusne statement remene i visoke čizme, a haljine su pak u bojama jeseni, s floralnim printom od svilenog satena, svilenog organdija, čipke metalnog odsjaja – opisuje Nikica.

Gdje ste nabavili sav taj luksuzni materijal? Zar je moguće da ste u ovim uvjetima uspjeli otputovati po materijale kao i ranijih godina, pitam ih.

- Sva sreća pa smo se lani raspojasali s materijalima pa ove godine nismo morali u nabavku i boriti se s dostavama. Iako, naručio sam cifove iz Milana, pa su se dostavljali šest mjeseci – dodaje Vjeko.

Svoju modnu pistu, u ovim posve neobičnim vremenima, popularni je dvojac preselio u šumu koja se obojena jesenskim nijansama čini gotovo magičnom.

image
Karla Jurić i Ive Trojanović

- Odabrali smo Wedding Resort Corberon jer doslovno ima pistu kroz cijelu livadu i šumu. Bili smo tamo prije godinu dana i Vjeko je komentirao kako i ovo bilo idealno za reviju... Eto, ali nismo tada ni sanjali da ćemo doista održati tamo reviju i to bez publike – objašnjava Nikica.

U potpunom miru prirode, daleko od grada, bez uobičajene gužve i žamora publike odvit će se njihova revija. Odnosno, već se odvila. Zapravo, ovisi kako na to gledate.

Dok su se ove godine tjedni mode i revije velikih modnih kuća odvijale mahom preko live streamova, Nikica i Vjeko odlučili su se ipak unaprijed snimiti i režirati svoju reviju.

image
Karla Jurić i Ive Trojanović

Razlog tome je organizacijsko pitanje, kao i epidemiološko. Jer za live snimanje revije, iako možda nema publike u prvim redovima, i dalje je potrebno angažirati 20-ak modela, veći broj vizažista, frizera, asistenata... Iza kulisa revije u tom se slučaju stvari ne bi promijenile.

- Na snimanju je bilo samo pet manekenki agencije Talia Model, jedna vizažistica, sjajna Sanja Agić i samo jedan frizer iz studija Evelin. Iako s malo ljudi, uspjeli smo sve organizirati i pritom ispoštovati sve epidemiološke preporuke. Snimali smo cijeli dan, što je zapravo bilo sjajno, jer revije inače traju 10 minuta i to je to. Ovo je bio poseban doživljaj – govori Vjeko.

- Ovo će zapravo biti level up po pitanju snimanja revije. Jer ima i close up kadrova, usporenih snimaka i snimanja s dronom. Svaki model snimljen je iz svih mogućih kuteva, što onim klasičnim snimanjem live revije od 10 minuta inače ne možeš postići – dodaje Nikica.

image
Karla Jurić i Ive Trojanović

Uz dosadašnje luksuzne revije na posebnim lokacijama, poput primjerice prošlogodišnje u zagrebačkom Muzeju za umjetnost i obrt podrazumijeva se i crveni tepih, lista celebrity uzvanika te određeni dojam ekskluziviteta. Sada, pak, njihova je revija raskošnih haljina istovremeno dostupna svakoj djevojci i ženi, i onoj poznatoj i onoj koja će reviju ove nedjelje možda gledati u pauzi na poslu.

No, svijet je trenutačno više-manje stao ili barem usporio, za koga vi zapravo kreirate te glamurozne haljine, pitam ih.

- Večernje haljine nemaju sezonu. Mi kreiramo za prigode. Doduše i njih sada ima manje, ali istina je da se ljudi uvijek vole srediti za važne životne trenutke. Tu nastupamo mi – govori Vjeko.

- Istina, riječ je o raskošnim večernjim haljinama, ima i par vjenčanica, a u ovom trenutku mi ni ne očekujemo spektakularnu prodaju - objašnjava Nikica.

image
Nikica Ivančević i Vjeko Franetović
Karla Jurić i Ive Trojanović

Možete li si to priuštiti? Neće li brend zbog toga patiti?

- Nemamo problema u poslovanju. Sve ide po planu i organizaciji, ali u manjem obujmu. Preživjeli smo mi i financijski teže situacije, primjerice u počecima brenda ili pak, krizu 2008. tako da nipošto ne odustajemo – dodaje Nikica.

Mnogi modni brendovi su se u pandemijskim uvjetima prilagodili potražnji pa su umjesto primjerice, svečanih haljina proizvodnju prebacili na lounge komplete i trenirke. Jeste li i vi razmišljali redefinirati svoj glamurozni brend?

- Ma to ne dolazi u obzir – smiju se.

- Razumijemo mi taj trend. Privatno ga cijenimo i nosimo trenirke, ali eNVy room neće zamijeniti haljine trenirkama – jasni su.

Trenirke su za svakodnevne, čak i dosadne trenutke, a njihove glamurozne haljine su za one posebne trenutke u životu kada želimo biti savršeno lijepi kako se takvima zauvijek pamtili.

- Šteta je ne ponuditi ljudima malo bajke u ovim trenucima, zar ne? - pita se Vjeko.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. listopad 2024 10:39