Šefovima Victoria's Secreta, najrazvikanijeg brenda ženskog donjeg rublja na svijetu, bilo je jasno da će se stvari morati mijenjati i prije pandemije. Ma koliko Viktorijine anđelice, modeli koji su na raskošnim modnim revijama, s krilima kao zaštitnim znakom privlačile poglede, zarada je strmoglavo padala.
Tu su i kritike i optužbe s raznih strana - od onih za diskriminaciju i mobbing, do rasizma i transfobije, te, ne manje bitno, promjene u ukusu kupaca. Zato su počeli graditi novi imidž, kako bi bili privlačniji široj publici i, prema mnogim mišljenjima - kako bi opstali.
Najvažniji dio te nove priče je "VS Collectiv", grupa žena, ambasadorica koje će na raznim platformama predstavljati brend. Najnovije članice ekipe su indijska glumica, pjevačica i producentica Pryjanka Chopra i jedna od najpoznatijih nogometašica na svijetu Amerikanka Megan Rapinoe.
Uz njih, Victoria's Secret u novu bi realnost trebale uvesti i sudansko-australski model Adut Akech, engleska novinarka Amanda de Cadente, plus-size model i aktivistica Paloma Elesser, kineska skijašica Eileen Gu, te brazilski transrodni model i aktivistica Valentina Sampaio.
- Veselim se što ćemo podupirati i hrabriti sve žene i pokazati im da mogu sanjati i ostvariti velike snove - rekla je Chopra.
Meghan Rapinoe, pak, objasnila je kako je brend bio "patrijarhalan i seksistički", te imao pogled na svijet kroz mušku optiku.
- Odlučila sam im se pridružiti jer su priznali pogreške i žele naprijed. Mislim da Victoria više nema tajni - rekla je.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....