TRAŽITE POSAO?

Ryanair sutra u Zagrebu traži novo osoblje: Neki uvjeti su zanimljivi, poznata i visina plaće!

Kabinsko osoblje Ryanaira

 Euan Cherry/Avalon/Profimedia
Pet dana se radi, pa su tri dana slobodna. Morate biti visoki između 157 i 188 centimetara te u stanju plivati 25 metara

Avioprijevoznik Lauda, koji operira Ryanairove letove, traži 35 novih ljudi u Hrvatskoj. Crewlink, njihov partner za zapošljavanje, u četvrtak (24. veljače) u zagrebačkom Sheratonu s početkom u 10 sati održava dan otvorenih vrata zapošljavanja, a oni koji ne mogu doći osobno se mogu prijaviti i na linku https://crewlink.info/36xE5MD.

- Poslovanje Ryanaira u Hrvatskoj raste, što je razlog zbog kojeg smo odlučili napraviti ove dane otvorenih vrata. Želimo mladima, ne samo po godinama, nego i po srcu, omogućiti da vide kako je biti član posade u jednoj od najefikasnijh avijacijskih firmi u Europi – kaže nam direktor operacija u Laudi Tadej Notersberg.

Već imaju Hrvate u posadi; dosta pilota, ali i osoblja.

- Mislim da je to sjajna prilika za one koji se žele okušati u ovome poslu, čak i ako su zainteresirani za posao samo sezonski – nastavlja Notersberg.

Plaće kabinskog osoblja u Laudi se kreću od nešto više od tisuću pa sve do četiri tisuće eura.

- Sistem funkcionira tako da se pet dana radi, pa su tri dana slobodna. Kabinsko osoblje počinje i završava posao u svojoj bazi, osim u slučaju vremenskih nepogoda i drugih vanrednih okolnosti. No osoblje ima sjajne pogodnosti i velike popuste na sve Ryanairove linije, ne samo europske, nego i generalno, pa brojni zaposlenici doista puno putuju – priča direktor o ovom poslu kojeg brojni percipiraju kao prilično glamuroznog.

Što se tiče uvjeta, potencijalni članovi kabinskog osoblja moraju biti visoki između 157 i 188 centimetara te u stanju plivati 25 metara. Traže se osobe koje su fleksibilne i otvorene. I ako nemate iskustva u avijaciji, ako ste odabrani ćete dobiti tečaj osposobljavanja kabinskog osoblja te dnevnice tijekom treninga.

- Ovo je sjajna prilika ne samo za rad u avijaciji, nego i uspješnoj korporaciji generalno. Lauda je mlada firma, te nudimo vrlo brz napredak i rast karijere. Idealno je da naši novi zaposlenici budu timski radnici, da vole ljude, da su u stanju rješavati probleme, da su pouzdani i dobri u komunikaciji. Isto tako, moraju sjajno znati engleski jezik – nabraja Notersberg.

Ryainair je u Hrvatskoj, inače, još od 2006. godine. U totalu imaju preko 80 linija koje voze iz Hrvatske, a uskoro uvode i nove letove, primjerice za Bratislavu i Krf. Prošlog su ljeta već dodali novih 28 linija; tu su, primjerice, Dublin, Malaga, Pafos, Einhoven...

- Baze Ryainaira su u Hrvatskoj Zagreb i Zadar. U Zadru, primjerice, u lipnju dobivamo još jedan novi avion, dok su se u Zagrebu ta povećanja već i dogodila. Iako tamo nemamo baze, radimo i s Krka, iz Pule, Splita, Zadra... Recimo, Ryainair je baš nedavno iz Rijeke uveo letove za Stocholm – priča Notersberg.

Inače, Lauda Europe je nova firma, nastala u rujnu 2020. godine. - Odmah smo po početku rada napravili posao s Ryainairom, tako da nemamo vlastite komercijalne letove, nego operiramo njihove – priča direktor.

Posebni su po tome što lete Airbusovim avionima, dok je Ryanair najpoznatiji po Boeing modelima. - Da ne ulazim previše u tehničke specifikacije, najvažnija razlika za putnika je to što Airbusevi imaju devet sjedala manje od Boeinga - kaže Notersberg.

Firmino ime je prezime vozača Nikija Laude. - Firma je osnovana nakon njegove smrti, no s njime dijelimo filozofiju. I mi uvijek želimo biti najbolji – priča direktor.

Razgovaramo i o krizi u avijaciji, koja je, s obzirom na koronavirus, bila iznimno velika. - U jednom je periodu baš sve bilo stalo, no Ryanair grupa je financijski iznimno jaka. U ovome trenutku je jedna od najbolje stojećih avijacijskih firmi generalno. Tako da smo uspješno prebrodili najteži period i u potpunosti smo spremni na povratak prometa i putnika. Rekao bih da ćemo jako brzo, možda čak i do kraja ovoga ljeta, biti na brojkama od prije krize – optimističan je Notersberg.

Ryainair je najpoznatiji niskobudžetni prijevoznik. Pa, kako uspijevaju zaraditi unatoč niskim cijenama, koje gotovo da nemaju konkurenciju?

- Iznimno smo efikasni i imamo jako niske troškove. Osim toga, letovi su nam redovno puni, upravo radi dostupnosti cijena. Taj se model pokazao iznimno uspješnim – zaključuje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. prosinac 2024 12:36