ŽELJKA BURIĆ

Scenografkinja koja je radila i na ‘Quo vadis, Aida‘: Morala sam paziti i na tablice džipa Ratka Mladića...

Željka Burić
 Bruno Konjević/Cropix
Ovoj izuzetnoj majstorici svog zanata svaki je detalj važan, a da bi došla do onog savršenog, mora istraživati, ispitivati, kopati

Iza svakog detalja, komada namještaja, slike na zidu, tanjurića, vaze na stolu, televizora ili radija, dokumenta koji vidimo u sceni na filmskom platnu ili pak ekranu stoji scenograf u čijem je opisu posla istraživanje, ispitivanje, kopanje, traženje, posuđivanje, izmišljanje da bi, na koncu, set izgledao do zadnjeg detalja potpuno autentično i nas gledatelje odveo u vrijeme ili atmosferu koju serija ili film želi dočarati.

Iza jedne od naših najboljih scenografkinja Željke Burić već je 20 godina iskustva, a gledatelji trenutno uživaju u seriji “Dnevnik velikog Perice”, čiju scenografiju do detalja potpisuje, kao i film sarajevske redateljice Jasmile Žbanić “Quo vadis, Aida”, koji se našao u utrci za Oscara. Oba...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 10:59