VOLITE LI BOUNTY?

Skandal oko neželjene čokoladice, bizarni eksperiment doveo do pobune kokosoljubaca!

 Matt Alexander/Pa Images/Profimedia/Matt Alexander/pa Images/profimedia
Tvrtka je odlučila provesti ovaj eksperiment nakon što je 40 posto anketiranih reklo je da bi Bounty trebao biti trajno izbačen iz Celebrationsa

Možda se mnogi ljubitelji Bountyja s ovime neće složiti, ali istraživanja tržišta pokazala su da su čokoladice od kokosa posljednje koje kupci pojedu u popularnoj kutiji Celebrations, koja se naveliko prodaju u Velikoj Britaniji u vrijeme predstojećih blagdana. Zbog toga su iz tvrtke Mars Wrigley koja proizvodi kontroverznu čokoladicu odlučili isprobati ‘‘Bounty free‘‘ verziju kutije - i nastao je opći kaos.

Tvrtka je odlučila provesti ovaj eksperiment nakon što je 40 posto anketiranih reklo je da bi Bounty trebao biti trajno izbačen iz Celebrationsa. Omiljeni su bili Maltesers. Prema istraživanju Mars Wrigleyja, dvije trećine kupaca prijavilo je da je došlo do obiteljske svađe ako bi u kutiji ostale samo čokoladice od kokosa.

Stvar je išla tako daleko da je prošle godine bila lansirana ‘‘Bounty povratna shema‘‘, koja je kupcima nudila priliku da nakon Božića zamijene preostale Bounty čokoladice za Malteserse. Prethodna istraživanja pokazala su da je prosječna kutija Celebrationsa od 750 grama sadržavala 12 Bountyja, 15 Mars i šest Galaxy čokoladica.

Dolaskom Božića Celebrations su među najprodavanijim brendovima, zbog čega je tvrtka odlučila provesti eksperiment i izbaciti Bountyje iz jednog djela kutija. Kako bi nadoknadila nedostatak Bountyja, tvrtka je rekla da će kutije Celebrationsa sadržavati dodatne čokoladice Mars, Snickers, Milky Way, Galaxy i Maltesers.

Potez je, međutim, već i prije implementacije izazvao pobunu jer se ispostavilo da postoji velika tiha skupina kokosoljubaca koji se ne žele bez predaje odreći svojih Bountyja. Naime, svaki peti kupac tvrdi da mu je upravo Bounty pločica najdraža od svih osam čokolada u popularnom miksu Celebrations. Štoviše, čak je 40 posto ispitanika ustvrdilo da im je to omiljena čokoladica od svih postojećih na svijetu, a među njima su najčešće oni stariji od 55 godina.

Konačan sud na kraju će morati dati kupci jer će se ovaj eksperiment provesti u 40 trgovina britanskog trgovačkog lanca Tesco od utorka do tjedan dana prije Božića. Emily Owen, menadžerica iz tvrtke Mars Wrigley, rekla je: "Božić je vrijeme darivanja, ali čini se da ove godine britanska javnost želi da oduzmemo. Ne znaš što imaš dok to ne nestane. A za one odane ljubitelje Bountyja još uvijek postoji šansa da će se vratiti i nakon testiranja‘‘.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 15:37