ZA DRUŠTVENE ZNANSTVENIKE

Održana promocija Medijskih studija, stručnog časopisa za medije, novinarstvo i odnose s javnošću

 Emil Čančar

ZAGREB - Početkom ovog tjedna, u utorak na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu održana je promocija novog broja Medijskih studija. Medijske studije su novi znanstveni časopis koji je prvo izdanje imao 2010. godine, ali zbog nedostatka sredstava nije izašao i sljedeće.

„Nije bilo lako“ – kazao je izvršni urednik, docent Igor Kanižaj. U recesijsko doba, teško je bilo naći financije. Časopis izdaju Fakultet i Hrvatsko komunikološko društvo. Na promociji su istaknuli kako je važno imati stručni medijski časopis, jer se kroz njega razvija medijska disciplina na našem području.

Zahvaljujući sredstvima Plive i Fine, tiskan je kao dvobroj za 2011. godinu, a izaći će i ove, pod sponzorstvom zaklade Adris i Ministarstva kulture.

Časopis je uglavnom predviđen za obrazovaniju i znanstvenu populaciju, budući da su tekstovi napisani stručnom terminologijom. Ovaj broj konkretno se dotiče tema poput zastupljenosti žena na televiziji, fenomena obožavatelja (fandom), utjecaju Interneta i videoigrica na agresivnost kod mladih.

Glavna urednica Viktorija Car potvrdila je riječi Igora Kanižaja. Rekla je kako je doista bilo teško naći financije za časopis, a nisu se ni svi slagali s komercijalnim sponzorima. Istaknula je suradnju s 32 autora iz inozemstva, uključujući SAD, Ujedinjeno Kraljevstvo i Švedsku. Kvalitetu časopisu diktirale su recenzije – njih čak 70 odlučivalo je koji će tekstovi ući u časopis, to jest, koji su dovoljno kvalitetni. Medijske studije su posebne po tome što su jedan od tri časopisa te tematike u Hrvatskoj koji se otvara Europi, rekla je Car za Jutarnji. To se postiže kroz mrežu recenzenata koju čine stručnjaci iz inozemstva, a radovi se objavljuju na hrvatskom i engleskom jeziku.

Primarno je časopis namijenjen akademskoj zajednici i studentima novinarstva, no namjera mu je popularizirati istraživanja medija. „Medijske studije nisu za šire čitateljstvo i nije namjera da časopis ostane zatvoren za uski krug ljudi, već se nameću široj javnosti i potiču razvoj medijske pismenosti u društvu, no preduvjet je da su ljudi obrazovani - zaključila je Viktorija Car.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 04:11