INVESTICIJA

Falkensteiner ulaže 300 milijuna kuna: Obnavljaju se luksuzni resorti u Zadru i na otoku Krku

Glavni je smjer tvrtke je podizanje kategorizacije svih hotela s četiri na pet zvjezdica, te ulaganja u luksuzne, premium kampove

Kamp Pila na otoku Krku postat će premium kamp s pet zvjezdica

 Falkensteiner Hotels & Residences

U sljedećih pet godina Falkensteiner Michaeler Tourism Group u Hrvatskoj će uložiti oko 300 milijuna eura. Najveće ulaganje predviđeno je u zadarskom resortu Punta Skala, u planu su daljnja ulaganja u Borik gdje je uređen prvi premium kamp s pet zvjezdica u Dalmaciji, a plan je da nakon obnove takvu kategoriju dobije i kamp Pila kod Punta na otoku Krku.

Najavio je to Otmar Michaeler, suvlasnik i direktor FMTG grupe, koji je povodom 65 obljetnice otvaranja prvog Falkensteiner objekta u Tirolu predstavio planove tvrtke za budućnost, kako na hrvatskom tržištu na kojem su već 20 godina, tako i u Europi.

Glavni je smjer tvrtke podizanje kategorizacije svih hotela s četiri na pet zvjezdica, te ulaganja u luksuzne, premium kampove. U Hrvatskoj trenutno imaju tri kampa, a uskoro će ih sve podići na luksuznu razinu.

- Kampovi su u velikoj ekspanziji, potražnja je eksplodirala. Naša je ideja raditi manje, butik kampove s maksimalno 300-400 mjesta, luksuznim mobilnim kućicama, vrhunskom gastronomijom... Zasad nam se u Zadru to pokazala odličnim potezom, mobilne kućice idu za 300-350 eura, to nije više low cost turizam – rekao je Michaeler. U planu je i velika obnova resorta Punta Skala koji će dobiti kamp s 250 mjesta, hotel Diadora podići na pet zvjezdica, grade se nove depandanse... Cijela je investicija teška oko 150 milijuna eura.

Na konferenciji za medije najavljeno je i kako se planira obnova kampa Pila kod Punta na otoku Krku. Cilj grupacije je i taj kamp učiniti premium kampom s pet zvjezdica, baš kao što je onaj na području Borika.

Uz novitete u portfelju Falkensteiner Hotels & Residences, koji trenutno broji 31 nekretninu, predstavljen je i izvanredni crowdfunding projekt, inovativni oblik financiranja turističkog sektora, vrlo dobro prihvaćen u Austriji i Njemačkoj.

- Unatoč teškim tržišnim uvjetima, povjerenje investitora i naših klijenata u brend Falkensteiner ostalo je netaknuto, što je opipljiv znak konkretne lojalnosti, ali i otvorenosti za nove vrste ulaganja koje privlače sve veći broj ljudi, dovoljno je da kažem da smo tijekom naše posljednje kampanje uspjeli uključiti gotovo 200 novih crowd investitora - rekao je Otmar Michaeler.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 16:29