Mnogi će se složiti kako Alfa Romeo radi neke od najljepših automobila na svijetu. Ipak, njihovi komercijalni modeli, za razliku od izgleda, ne odlikuju se pretjerano impresivnim voznim svojstvima. To se posebno odnosi na prekrasno dizajniranu Breru, čije performanse, ruku na srce, i nisu nešto naročito. Ali, i za to ima lijeka. Među aftermarket tunerima, kada je Alfa Romeo u pitanju, broj jedan je britanska tvrtka Autodelta. Njezini stručnjaci oplemenili su 3.2-litarski V6 motor kompresorom i reprogramirali ECU jedinicu, što je rezultiralo povećanjem snage sa serijskih 260 na 352 KS i povećanjem okretnog momenta sa 322 na 435 Nm. Uklanjanjem sustava pogona Q4 ušteđeno je 100 kg, pa se sada svih 352 KS prenosi samo na prednje kotače. Veliku snagu kroti naknadno ugrađeni, mehanički samoblokirajući diferencijal, a bez obzira što neki misle kako je ta konjica presnažna za prednji pogon, razuvjeriti ih mogu odlične recenzije njihove prerade modela 147 GTA, koji raspolaže sa čak 430 KS. Bogato iskustvo iz prijašnjih projekata bilo je od velikog značaja prilikom određivanja parametara za Breru. Gotovo isti paket prerada dostupan je i za model 159, kojeg biraju oni željni komfora koju nudi četverovratna limuzina sa štihom pravog GT automobila. Projekt J4 3.2C, kao i Brera S Compressore, opremljeni su dorađenim sustavom ovjesa i decentnim zahvatima na karoseriji, koji zaokružuju cijelu priču i osiguravaju odlične podražaje za sva osjetila. Osim na prestižnom sajmu MPH09 u Londonu, oba ekskluzivna modela biti će predstavljena i u kultnoj britanskoj emisiji Top Gear.
Ante Radić
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....