ŽALI SE NA SVE I SVAŠTA

CIJELI ŽIVOT SE ŽALI NA POPULARNI UMAK I NA TOME MASNO ZARAĐUJE 'Najgore stanje je s brugerima. Pa ne možeš to unutra staviti... Užas!'

 
 Pixabay

Čovjek koji mrzi majonezu prilično dobro zarađuje žaleći se na taj proizvod. Chris Owen (39) iz Buckinghamshirea kaže da taradi oko 1.000 funti godišnje žaleći se na majonezu koju mu u restoranima stavljaju u hranu.

Chris, kojeg su mediji prozvali 'čovjekom koji se najviše žali', kaže kako bi radije da ga se zna kao čovjeka koji ne podnosi lošu uslugu. Njegov savjet svima je da na lošu uslugu nikako ne pristaju.

Za BBC je objasnio kako mjesečno iskamči oko 90 funti žaleći se na zbrku na menijima restorana povezanu s majonezom. Naime, često mu se događa da izričito traži jelo bez majoneze, no na kraju je ipak dobije. Otkako je prvi put počeo inzistirati da dobije točno ono što je naručio, zaradio je oko 3.000 funti.

'Najgore stanje je s burgerima. Uvijek stavljaju majonezu na burgere', kaže Chris.

Kad vrati naručenu hranu, ponekad ukupna cijena bude umanjena za određeni iznos, a ponekad dobije i popust na sveukupnu narudžbu.

'Majoneza je pravi tiranin među dodacima. I k tome vrlo bezobrazan. Misli da svaku hranu čini ukusnijom, no to nije istina.'

I dok njegova mržnja prema majonezi ne poznaje granice, ona nije jedini dodatak koji prezire. Ne podnosi ni preljeve za salatu koje naziva 'majonezinim opunomoćenicima'.

Ovaj PR stručnjak ne odustaje od svojeg načina i kaže da su Britanci skloni tome da na sve probleme odgovore sa: 'Ma u redu je'. Umjesto toga, smatra Chris, trebali bi se zauzeti za sebe i reagirati kad primijete da nešto nije u redu.

Jedna od prvih stvari na koju se ikad požalio te tako uštedio novac, bila je pizza na kojoj je bilo toliko čilija da je mogla 'srušiti manju vojsku'.

Pizzu na kraju nije morao platiti jer je rekao osoblju restorana da će ga takva pizza vjerojatno ubiti.

Također, zaradio je oko 400 funti žaleći se na loše ugođenu pećnicu koja bi mogla spaliti kuću te još 200 funti zbog kašnjenja narudžbe.

'Ne pristajte na lošu uslugu. U redu je žaliti se ako to radite pristojno', savjetuje Chris.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 22:13