U NOVOM BROJU

Ford Focus 1.6 SCTi: Nova igračka za vozačke sladokusce

Uz izbrušen ovjes sa stražnjim multilinkom, iznimno precizan električni servo i pogonski sustav koji predvodi uglađeni, a žestoki turbobenzinac sa izravnim ubrizgavanjem od 180 KS, treća generacija njemačkog kompakta razoružava već nakon prolaska prve serije zavoja

Svi koji su pohrlili u Fordove salone ugrabiti Focusa po akcijskoj cijeni, za gotovo nestvarnih 89.600 kuna, uskoro bi mogli udarati glavom o zid. I to ne zato jer su kupili nekvalitetan, dosadan ili skromno opremljen automobil... Svakako ne jer su ga preplatili...

Razlog je dolazak nove, treće generacije njemačkog kompakta, koju i sami čelnici tvrtke, pa tako i Stephen Odell, predsjednik Forda Europe, ocjenjuju najvažnijim modelom u povijesti. Razlog? Riječ je o prvom Focusu koji će se, kao dio strategije One, prodavati u istom obliku na svim svjetskim tržištima...

A tako je i napravljen – pedantno, promišljeno i kirurški precizno. Naslonjen na novu, globalnu platformu, koja je već poslužila kao temelj za C-Max i C-Max Grand, nudi dojmljiv iskorak u voznim svojstvima, čvrstoći izrade, kao i udobnosti.

Čak je i inače sjajno uštiman ovjes, svojevrsni Fordov zaštitni znak , dodatno izbrušen pa je izvjesno da će Focus zadržati titulu jednog od najvozačkijih modela u kompaktnoj klasi.

Prethodne generacije, prodane od 1998. u impresivnih 10 milijuna primjeraka, uvjerljivo su nadmašene i tehnološki. Dostupna oprema tako uključuje trendovski ekološki sustav Start&Stop (serijski uz 1.6 Ecoboost i 1.6 TDCi), ali i čitav niz elektronike donedavno rezervirane za veće i luksuznije modele.

Novi Focus tako (uz doplatu, naravno) automatski koči pri malim brzinama, prepoznaje prometne znakove, samostalno parkira...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 04:42