Svi koji su pohrlili u Fordove salone ugrabiti Focusa po akcijskoj cijeni, za gotovo nestvarnih 89.600 kuna, uskoro bi mogli udarati glavom o zid. I to ne zato jer su kupili nekvalitetan, dosadan ili skromno opremljen automobil... Svakako ne jer su ga preplatili...
Razlog je dolazak nove, treće generacije njemačkog kompakta, koju i sami čelnici tvrtke, pa tako i Stephen Odell, predsjednik Forda Europe, ocjenjuju najvažnijim modelom u povijesti. Razlog? Riječ je o prvom Focusu koji će se, kao dio strategije One, prodavati u istom obliku na svim svjetskim tržištima...
A tako je i napravljen – pedantno, promišljeno i kirurški precizno. Naslonjen na novu, globalnu platformu, koja je već poslužila kao temelj za C-Max i C-Max Grand, nudi dojmljiv iskorak u voznim svojstvima, čvrstoći izrade, kao i udobnosti.
Čak je i inače sjajno uštiman ovjes, svojevrsni Fordov zaštitni znak , dodatno izbrušen pa je izvjesno da će Focus zadržati titulu jednog od najvozačkijih modela u kompaktnoj klasi.
Prethodne generacije, prodane od 1998. u impresivnih 10 milijuna primjeraka, uvjerljivo su nadmašene i tehnološki. Dostupna oprema tako uključuje trendovski ekološki sustav Start&Stop (serijski uz 1.6 Ecoboost i 1.6 TDCi), ali i čitav niz elektronike donedavno rezervirane za veće i luksuznije modele.
Novi Focus tako (uz doplatu, naravno) automatski koči pri malim brzinama, prepoznaje prometne znakove, samostalno parkira...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....