Kineski ‘kralj keramičkih pločica’ Wu Duanbiao, direktor tvrtke Fujian Wanli Group, potrošio je preko 120 milijuna eura na poklone za vjenčanje svoje kćeri.
Dijeljenje velikodušnih miraza oduvijek je bilo tradicija u kineskoj pokrajini Fujian, no nakon kineske ekonomske eksplozije i pojave super-bogatih poduzetnika, stara tradicija prerasla je u važnu mjeru odmjeravanja statusa i važnosti između uglednijih obitelji.
U ekstravagantnom mirazu nalaze se četiri škrinje sa zlatnim nakitom, bankovni račun s oko 20 milijuna kuna, trgovina u gradu Quanzhou, olimpijske vile i dvorac u Wandi, oko 100 milijuna kuna u dionicama tvrtke, kao i Porsche i Mercedes zamotani s crvenim vrpcama.
Wuova žena ima visoko mišljenje o mladoženji, i vjeruje kako je on ‘izvrstan mladić’.
- Za kruh zarađuje radeći za Vladu. Kao roditelji, mi želimo da naše dijete ima stabilniji život nego što ga imamo mi kao poduzetnici, izjavila je za medije.
No, i mlada je već članica upravnog odbora očeve tvrtke, i navodno je odgovorna za uspješan izlazak tvrtke na korejsku burzu.
Mladenci su navodno već godinama u vezi, a upoznali su se još u vrtiću.
Uz novac potrošen na miraz, Wu je povodom vjenčanja također donirao i oko 14 milijuna kuna u dobrotvorne svrhe.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....