VOZILI SMO

Lancia Thema: Skuplji i otmjeniji Chrysler 300

Vozili smo

Lancia Thema

Vozili smo

Lancia Thema

Skuplji i otmjeniji

Chrysler 300

Američku limuzinu Talijani su opremili biranim materijalima i dizelskim V6 motorom sa 239 KS, ali je zbog toga i cijena skočila na pozamašnih 415.000 kuna

Tekst: Marijan Projić

Foto: Roberto Carrer

Nova Thema težak je zalogaj za ljubitelje Lancie. Nemoguće je, naime, sakriti da se iza blještave maske hladnjaka sa zaštitnim znakom talijanske tvrtke zapravo krije druga generacija Chryslera 300 predstavljena 2011. Već na prvi pogled sasvim je jasno da se radi o automobilu nastalom na drugoj strani Atlantika, premda su Talijani putem doradili američku limuzinu - dotjerali su ovjes i upravljač, a ponudu motora obogatili 3,0-litrenim turbodizelskim V6.

Krući ovjes ipak nije izbrisao sve konstrukcijske nedostatke, ali je zauzvrat postignuta ravnoteža između prednjeg i stražnjeg dijela. I upravljač je izgubio za američke automobile tipičnu prazninu u sredini, premda previše oteža u bržem prolasku kroz oštre zavoje. Ipak, Thema ne zamara u vožnji. Udobnost je na prvom mjestu, pa tek udarne rupe prodiru u putnički prostor.

Puno bolji posao odrađen je u unutrašnjosti. Umjesto jeftine plastike, gotovo sve površine, uključujući i prednji nosač instrumenata, presvučene su najskupljom kožom (serijski u svim paketima opreme). Uz obilje prostora na prednjim i stražnjim sjedalima, vozač u potrazi za idealnim smještajem, osim upravljača i sjedala, može podesiti i položaj papučica pod nogama.

Brundanje dizelskog V6 motora jasno se čuje pri snažnijim ubrzanjima, ali pada u drugi plan na autocesti pri 130 km/h i svega 2100 okretaja. U snažnijem izdanju sa 239 KS i 550 Nm lakćom se nosi s dvije tone teškom Themom, unatoč vremešnom automatskom mjenjaču sa 5 stupnjeva, kojeg bi već do kraja godine trebao zamijeniti moderni sa 8 stupnjeva.

Najveći adut američko-talijanske limuzine u borbi s njemačkim trojcem Audi-BMW-Mercedes, uz bogatu opremu, predstavlja i cijena. Kad na proljeće stigne u hrvatske salone, najskuplje Executive izdanje Theme sa V6 dizelskim motorom stajat će oko 415.000 kuna, što je desetak posto jeftinije od Audija A6.

Skuplji i otmjeniji

Chrysler 300

Američku limuzinu Talijani su opremili biranim materijalima i dizelskim V6 motorom sa 239 KS, ali je zbog toga i cijena skočila na pozamašnih 415.000 kuna

Tekst: Marijan Projić

Foto: Roberto Carrer

Nova Thema težak je zalogaj za ljubitelje Lancie. Nemoguće je, naime, sakriti da se iza blještave maske hladnjaka sa zaštitnim znakom talijanske tvrtke zapravo krije druga generacija Chryslera 300 predstavljena 2011. Već na prvi pogled sasvim je jasno da se radi o automobilu nastalom na drugoj strani Atlantika, premda su Talijani putem doradili američku limuzinu – dotjerali su ovjes i upravljač, a ponudu motora obogatili 3,0-litrenim turbodizelskim V6. Krući ovjes ipak nije izbrisao sve konstrukcijske nedostatke, ali je zauzvrat postignuta ravnoteža između prednjeg i stražnjeg dijela. I upravljač je izgubio za američke automobile tipičnu prazninu u sredini, premda previše oteža u bržem prolasku kroz oštre zavoje. Ipak, Thema ne zamara u vožnji. Udobnost je na prvom mjestu, pa tek udarne rupe prodiru u putnički prostor.

Puno bolji posao odrađen je u unutrašnjosti. Umjesto jeftine plastike, gotovo sve površine, uključujući i prednji nosač instrumenata, presvučene su najskupljom kožom (serijski u svim paketima opreme). Uz obilje prostora na prednjim i stražnjim sjedalima, vozač u potrazi za idealnim smještajem, osim upravljača i sjedala, može podesiti i položaj papučica pod nogama.

Brundanje dizelskog V6 motora jasno se čuje pri snažnijim ubrzanjima, ali pada u drugi plan na autocesti pri 130 km/h i svega 2100 okretaja. U snažnijem izdanju sa 239 KS i 550 Nm lakćom se nosi s dvije tone teškom Themom, unatoč vremešnom automatskom mjenjaču sa 5 stupnjeva, kojeg bi već do kraja godine trebao zamijeniti moderni sa 8 stupnjeva. Najveći adut američko-talijanske limuzine u borbi s njemačkim trojcem Audi-BMW-Mercedes, uz bogatu opremu, predstavlja i cijena. Kad na proljeće stigne u hrvatske salone, najskuplje Executive izdanje Theme sa V6 dizelskim motorom stajat će oko 415.000 kuna, što je desetak posto jeftinije od Audija A6.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 23:40