Nakon što je prije nekoliko dana izazvao žestoke reakcije javnosti predstavivši dizelske izvedbe modela X5, X6 i Serije 5, BMW-ov M odjel ponovno je kapario glavnu ulogu u svim svjetskim automobilskim medijima. Kao uvertiru u skorašnji salon automobila u Ženevi (8. - 16. ožujka) sportski odjel bavarskog proizvođača predstavio je novo izdanje legendarne M šestice. Premda se o ukusima ne raspravlja, čini se da su bavarski stručnjaci ovaj put nadmašili sami sebe.
Prema dostupnim fotografijama, kupe i kabrio izvedba djeluju impresivno. Novi odbojnik, blatobran, dorađena prednja rešetka, četiri ispušne cijevi i serijski 19-inčni aluminijski naplatci samo su dio aduta s kojima M6 kreće u napad na konkurente. Model ima nova sportska sjedala, instrument ploču, ručicu mjenjača te mnoštvo karbonskih umetaka dustupnih u obje karoserijske varijante.
Bez obzira na vrhunska rješenja vanjskog i unutarnjeg dizajna, glavni adut nove M šestice nalazi se ispod poklopca. Umjesto dosadašnjeg 5-litrenog V10 motora, novi M6 pokreće 4,4-litreni bi-turbo V8 sa 560 KS i 680 Nm okretnog momenta koje ostvaruje između 5750 i 7000 o/min. Snaga se na cestu prenosi putem 7-stupanjskog M-DCT mjenjača s dvostrukom spojkom.
Prema tvorničkim podacima, kupe varijanta do stotke stiže za 4,2 sekunde, do 200 km/h za 12,6 sekunuda, a maksimalna brzina uz M Driver Package iznosi 305 km/h. Premda kupci BMW-ovih M modela vjerojatno niti ne pitaju kolika je prosječna potrošnja, Bavarci ističu da je novi motor smanjio gutanje goriva na samo deset litara. Ipak, ovaj podatak uzmite s rezervom.
Stručnjaci iz M odjela dodatno su unaprijedili sportski ovjes i upravljač, a osnažen je i kočioni sustav koji nudi opciju karbonsko-keramičkih kočnica uz naplatke od 20 inča. M6 kabrio zadržao je karakteristični mekani krov zahvaljujući kojem “skidanje” traje 19 sekundi, a cijeli proces moguće je obaviti u brzini do 40 km/h.
Budući da je BMW zasad ponudio tek ušminkane fotografije, pravo lice novog M6 tek trebamo vidjeti. Kako se ponaša na cesti i kako zvuči melodija novog V8 motora preuzetog iz modela M5 saznat ćemo krajem godine kada stigne na europska tržišta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....