Pravila nagradnog natječaja pod nazivom „Magazin APPEAL & Poliklinika Dermalife poklanjaju TOTALNI MAKEOVER lica bez skalpela!“

1. Predmet Pravila

1.1. HANZA MEDIA d.o.o. organizira nagradni natječaj pod nazivom „Magazin Appeal & Poliklinika Dermalife poklanjaju TOTALNI MAKEOVER lica bez skalpela!“ (u daljnjem tekstu: Nagradni natječaj), te ovim pravilima uređuje način i uvjete sudjelovanja u nagradnom natječaju, rokove za ostvarivanje prava na nagradu i druga pitanja važna za priređivanje nagradnog natječaja i sudjelovanja u istom. Svrha priređivanja nagradnog natječaja je zajednička promidžba društva HANZA MEDIA d.o.o i njegovog magazina Appeal i promidžba Poliklinike Dermalife.

1.2. Pravila nagradnog natječaja biti će objavljena dana 15.11.2018. godine na portalu jutarnji.hr


2. Nagradni natječaj

2.1. Nagradni natječaj organizira se u magazinu Appeal u razdoblju od 15.11.2018. do 29.11.2018. godine.

2.2. Pravo sudjelovanja u nagradnom natječaju imaju čitatelji magazina Appeal koji se prijave od 15.11. do 29.11.2018.g. do 23:59 sati putem e-maila objavljenog u magazinu Appeal, pošalju svoje podatke (ime i prezime, adresa, broj telefona, e-mail), pošalju portret fotografiju lica, fotografije desnog i lijevog profila lica bez šminke i odgovore na nagradno pitanje „Kandidat mora opisati što želi korigirati na svome licu i zašto misli da bi baš on ili ona bio/ bila pravi izbor za paket tretmana u TOTAL MAKEOVERU lica bez skalpela“

2.3. Odabir pobjednika provest će žiri sastavljen od: dr. Nevila Delalle, predstavnik tvrtke Proximum d.o.o. i zaposlenika društva Hanza Media d.o.o. Između dostavljenih komentara na postavljeno pitanje žiri će prema kriteriju originalnosti izabrati 1 dobitnika. Odluka žirija je konačna.

2.4. Imena i prezimena dobitnika nagrada po izboru žirija biti će objavljena na portalu www.jutarnji.hr dana 03.12.2018.g.

2.5. Nagradni fond se sastoji od sljedeće nagrade:

- 1x TOTAL MAKEOVER lice bez skalpela! U tri faze:

1. BUĐENJE I REVITALIZACIJA KOŽE. Uključuje tretman površinskog i srednje dubokog peelinga za obnovu površinskog sloja kože i uklanjanje hiperpigmentacija, popravak teksture kože te bolju prokrvljenost kože. Zatim neabrazivni laser za poticanje produkcije kolagena

2. DODAVANJE VOLUMENA LICU, PREOBLIKOVANJE I/ILI PREKRIVANJE NEDOSTATAKA. Uključuje aplikaciju hijaluronskih filera različite gustoće u perioralnu regiju i periokularnu regiju

3. KOREKCIJA SITNIH BORA I POBOLJŠAVANJE TEKSTURE KOŽE. Uključuje aplikaciju hijaluronskih skinboostera u srednji sloj kože, difuzno, bez dodatka volumena

Tretmani se izvode u Zagrebu, tijekom tri tjedna (od 06.12. do 27.12.2018.g.)

2.6. Odgovori na nagradno pitanje koji pristignu bez podataka o sudionicima nagradnog natječaja i fotografija smatrat će se nevažećim.

2.7. Dobitnik nagrade sudjelovanjem u ovom natječaju potvrđuje da će biti dostupan za izvođenje tretmana u Zagrebu o osobnom trošku tijekom 3 tjedna (od 06.12. do 27.12.2018.g.). Dobitnik nagrade sudjelovanjem u ovom natječaju pristaje na plan tretmana i obvezuje se postupati prema uputama liječnika tijekom 3 tjedna izvođenja tretmana.

2.8. Dobitnik nagrade sudjelovanjem u ovom natječaju pristaju na objavu fotografija prije i poslije tretmana u svim tiskanim i digitalnim izdanjima te društvenim mrežama Hanza Medije i pristaju na korištenje predmetnih fotografija u edukativne svrhe na medicinskim edukacijama za tvrtku Proximum d.o.o., te pristaju na snimanje video materijala tijekom tretmana i objavu snimljenih video priloga u svim izdanjima i društvenim mrežama Hanza Medije.

3. Pravo sudjelovanja u nagradnom natječaju

3.1. Nagradni natječaj vrijedi samo na području RH te u istom mogu sudjelovati fizičke osobe, državljani Republike Hrvatske, čitatelji magazina Appeal. U nagradnom natječaju ne mogu sudjelovati osobe mlađe od 18 godina.

3.2. Svaki sudionik može sudjelovati u nagradnom natječaju više puta, ali može biti odabran samo jedan put.

3.3. Posloprimci Priređivača i njegovih povezanih društava kao ni članovi njihove uže obitelji ne mogu sudjelovati u nagradnom natječaju niti biti dobitnici nagrade



4. Preuzimanje nagrade

4.1. Dobitnici nagrade koji su ispunili uvjete iz ovih Pravila bit će pisano obavješten o osvajanju nagrade kao i putem telefona, te će biti obavješteni o terminu uručenja nagrade. Pisana obavijest će se poslati dana 03.12.2018.g. na e-mail adresu s koje je poslana prijava za nagradni natječaj, a koja je zabilježena u sustavu Priređivača.

4.2. Dobitnik pristaje biti fotografiran te pristaje da se njegovo ime, prezime i fotografije objavljuju u izdanjima Priređivača.

4.3. Ukoliko dobitnik ne preuzme svoju nagradu u roku od 3 dana od primitka Obavijesti, gubi na nju pravo.

4.4. Dobitnik je dužan svoj identitet prilikom preuzimanja nagrade potvrditi osobnom iskaznicom odnosno ukoliko je dobitnik bez poslovne sposobnosti ili ograničene poslovne sposobnosti, osobnom iskaznicom zastupnika uz predočenje rodnog lista ili rješenja nadležnog tijela kojim je isti postavljen za skrbnika. Prigodom preuzimanja nagrade dobitnik nagrade ili njegov punomoćnik potpisati će potvrdu o preuzimanju nagrade.

4.5. Dobitnik preuzima nagradu koja je navedena u ovim Pravilima. Nagrada se ne može mijenjati za novac, drugu robu ili uslugu.

5. Pravo Priređivača na objavljivanje podataka o dobitnicima

5.1. Podatke iz točke 2.2. Pravila Priređivač prikuplja u svrhu provođenja nagradnog natječaja i radi brže i efikasnije komunikacije sa sudionikom nagradnog natječaja.

5.2. Sudjelovanjem u nagradnom natječaju sudionici dobitnici pristaju na objavu svojih osobnih podataka i ovlašćuju Priređivača da koristi njihove osobne podatke i fotografije, bez prava na bilo kakvu naknadu, tako i u objavi reportaža ili sličnih materijala vezanih uz Nagradni natječaj.

5.3. Priređivač se obvezuje da će s osobnim podacima koje sudionik učini dostupnima u svrhu ovog Nagradnog natječaja, postupati u skladu s odredbama relevantnih propisa koji uređuju zaštitu osobnih podataka.

U skladu s time, Priređivač koristi fizičku, elektroničku i administrativnu zaštitu koja osobne podatke Sudionika štiti od gubitka, zloupotrebe i neovlaštenog pristupa, otkrivanja, izmjena i uništavanja. Pri obradi osobnih podataka, Priređivač i s njime povezana društva djeluju u skladu s propisanim politikama i procedurama koje se odnose na zaštitu osobnih podataka.

Radi osiguranja poštene i transparentne obrade Priređivač obavještava sudionika o

sljedećem:

  • Voditelj obrade osobnih podataka, u smislu Opće uredbe o zaštiti podataka je HANZA MEDIA d.o.o., Zagreb, Koranska 2;
  • Sudionik može u svakom trenutku, a u svezi obrade svojih podataka, kontaktirati Službenika za zaštitu osobnih podataka na broj telefona: 01/6173939 ili na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
  • U svrhu provođenja Nagradnog natječaja, Priređivač će pristup osobnim podacima odobriti onim primateljima kojima je to potrebno radi obavljanja poslova u okviru zakonom utvrđene djelatnosti primatelja.
  • Priređivač će osobne podatke Sudionika čuvati za svo vrijeme trajanja Nagradnog natječaja, te po završetku natječaja, sve do opoziva Sudionika;
  • Sudionik ima pravo u svakom trenutku zatražiti pristup, odnosno potvrdu o tome obrađuju li se osobni podaci koji se odnose na njega, te će mu Priređivač u razumnom roku i bez nepotrebnog odgađanja pružiti sve relevantne informacije koje se odnose na obradu njegovih podataka;
  • Sudionik ima pravo u svakom trenutku ishoditi ispravak netočnih osobnih podataka, kao i dopunu nepotpunih osobnih podataka koji se odnose na njega, te pravo na prigovor nadležnom Nadzornom tijelu.

5.4. Priređivač zadržava pravo obrađivati osobne podatke Sudionika za potrebe izravnog marketinga svih izdanja Hanza medie d.o.o. i s njome povezanih društava.

5.5. Sudionik u svakom trenutku ima pravo uložiti prigovor na obradu osobnih podataka koji se odnose na njega za potrebe izravnog marketinga. Prigovor može dostaviti na adresu: Zagreb, Koranska 2, pozivom na broj telefona: 01/6173939 ili na mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Po prijemu takvog prigovora Priređivač se obvezuje zaustaviti daljnju obradu osobnih1 podataka Sudionika koji se odnose na njega, a u svrhu izravnog marketinga.

Prigovor na obradu osobnih podataka u marketinške svrhe ni na koji način ne utječe na sudjelovanje Sudionika u nagradnom natječaju.

6. Troškovi

6.1. Priređivač nagradnog natječaja snosi troškove nabave i čuvanja nagrade do predaje dobitniku, uključujući porez za područje Republike Hrvatske, a dobitnik snosi troškove preuzimanja, ukoliko su potrebni.

6.2. U trenutku preuzimanja nagrade, odnosno potpisa potvrde o preuzimanju nagrade ili pak istekom dodatnog roka za preuzimanje nagrade prestaju sve obveze i odgovornosti Priređivača prema dobitniku.

7. Posebne situacije

7.1. Priređivač može zastati s provođenjem nagradnog natječaja i prekinuti ako ga razlozi tzv. više sile, za koje u trenutku organiziranja nagradnog natječaja nije znao niti je mogao znati, spriječe da nagradni natječaj nastavi sukladno s ovim Pravilima.


8. Rješavanje sporova

8.1. Sudjelovanjem u Nagradnom natječaju svaki sudionik prihvaća prava i obveze iz ovih Pravila.

8.2. Za sporove koji ne budu riješeni mirnim putem nadležan je Općinski građanski sud u Zagrebu.

9. Stupanje na snagu

9.1. Ova Pravila stupaju na snagu s danom objave na portalu www.jutarnji.hr dana 15.11.2018.g.

9.2. Sudjelovanjem u nagradnom natječaju svaki sudionik prihvaća sva prava i obveze utvrđene ovim Pravilima.

HANZA MEDIA d.o.o.

Marko Smetiško, predsjednik uprave

Ana Hanžeković, članica uprave

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 17:17