ZADAR - Prema informacijama iz zadarske uprave, prva faza uređenja Istarske obale počet će tek 15. siječnja kada bi građevinari Heresa i Duce trebali krenuti u uređenje partera i gradnju kružnog toka.
Taj bi se posao na tzv. novoj rivi trebao dovršiti do ljeta, a u drugoj fazi gradit će se carinski paviljon te napraviti kamena instalacija "Pozdrav suncu".
Heres i Duca izabrani su za izvođače radova prije skoro dva mjeseca, a krajem prošle godine u Gradu su sklopili i ugovor za nadzor.
Po pozivnom natječaju, za stručni nadzor izabrana je tvrtka Idassa Comerc koja je s ponudom od 195.000 kuna bila najjeftinija.
Izravnom pogodbom Grad je projektantski nadzor povjerio Marina projektu čiji je arhitekt Nikola Bašić ujedno i autor projektne dokumentacije te detaljnog plana uređenja zapadnog dijela Poluotoka. Uslugu Marina projekta Grad će platiti 399.000 kuna.
U gradskoj upravi, prema informacijama glasnogovornice Iris Bajlo, osigurali su početna sredstva za projekt Istarske obale za koji je, po natječaju za izvođača radova, dobivena izvedbena cijena od 50 milijuna kuna.
Ostali kandidati na natječaju ponudili su za deset milijuna kuna veću vrijednost radova, a toliko će samo stajati kamena instalacija "Pozdrav suncu". Još se očekuje odgovor iz Europske investicijske banke za čija je kreditna sredstva Grad kandidirao taj i još dva projekta.
Do početka radova gradska uprava trebala bi se s nadležnima u carinskoj i policijskoj službi te Lučkom upravom dogovoriti o regulaciji prometa.
- Ovih dana sastat ćemo se radi toga. Vjerujem da ne bi trebalo biti problema u odvijanju prometa kroz međunarodno lučko pristanište dok traju radovi na tom prostoru - istaknuo je Ivica Burić, ravnatelj Lučke uprave u Zadru.
Ako bude trebalo, trajekt na međunarodnoj liniji za Anconu može se premjestiti u Gaženicu, kao što je to bilo dok se radilo pristanište na Istarskoj obali.
Uglavnom dolaze isti brodovi, osim jednog većeg cruisera koji će 15 puta dolaziti u Zadar, ali će se zbog gaza od 8,30 metara sidriti u kanalu. Lani je u Zadar došlo 30.000 putnika na cruiserima, što je 10.000 više nego godinu dana prije.
Prema jednoj od studija, putnici s cruisera u Zadru imali su najveću dnevnu potrošnju - 86 eura po gostu. U tijeku je izrada studije Instituta za turizam koji će po narudžbi lučkih uprava dati detaljniju analizu cruiser turizma u Hrvatskoj.
Dijana Mijatović
Taj bi se posao na tzv. novoj rivi trebao dovršiti do ljeta, a u drugoj fazi gradit će se carinski paviljon te napraviti kamena instalacija "Pozdrav suncu".
Heres i Duca izabrani su za izvođače radova prije skoro dva mjeseca, a krajem prošle godine u Gradu su sklopili i ugovor za nadzor.
Po pozivnom natječaju, za stručni nadzor izabrana je tvrtka Idassa Comerc koja je s ponudom od 195.000 kuna bila najjeftinija.
Izravnom pogodbom Grad je projektantski nadzor povjerio Marina projektu čiji je arhitekt Nikola Bašić ujedno i autor projektne dokumentacije te detaljnog plana uređenja zapadnog dijela Poluotoka. Uslugu Marina projekta Grad će platiti 399.000 kuna.
U gradskoj upravi, prema informacijama glasnogovornice Iris Bajlo, osigurali su početna sredstva za projekt Istarske obale za koji je, po natječaju za izvođača radova, dobivena izvedbena cijena od 50 milijuna kuna.
Ostali kandidati na natječaju ponudili su za deset milijuna kuna veću vrijednost radova, a toliko će samo stajati kamena instalacija "Pozdrav suncu". Još se očekuje odgovor iz Europske investicijske banke za čija je kreditna sredstva Grad kandidirao taj i još dva projekta.
Do početka radova gradska uprava trebala bi se s nadležnima u carinskoj i policijskoj službi te Lučkom upravom dogovoriti o regulaciji prometa.
- Ovih dana sastat ćemo se radi toga. Vjerujem da ne bi trebalo biti problema u odvijanju prometa kroz međunarodno lučko pristanište dok traju radovi na tom prostoru - istaknuo je Ivica Burić, ravnatelj Lučke uprave u Zadru.
Ako bude trebalo, trajekt na međunarodnoj liniji za Anconu može se premjestiti u Gaženicu, kao što je to bilo dok se radilo pristanište na Istarskoj obali.
Uglavnom dolaze isti brodovi, osim jednog većeg cruisera koji će 15 puta dolaziti u Zadar, ali će se zbog gaza od 8,30 metara sidriti u kanalu. Lani je u Zadar došlo 30.000 putnika na cruiserima, što je 10.000 više nego godinu dana prije.
Prema jednoj od studija, putnici s cruisera u Zadru imali su najveću dnevnu potrošnju - 86 eura po gostu. U tijeku je izrada studije Instituta za turizam koji će po narudžbi lučkih uprava dati detaljniju analizu cruiser turizma u Hrvatskoj.
Najavljeno 20 % više cruiseraRadovi na Istarskoj obali neće ometati pristanak cruisera. Za ovu je godinu Lučkoj upravi Zadar najavljeno 118 uplovljavanja cruisera, što je 20 posto više pristajanja u Zadru nego lani. |
Dijana Mijatović
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....