U sjeni najeksponiranijih modela kompaktne klase samozatajno i često puta nepravedno čuče solidni auti, poput Toyote Auris, Seat Leona i Fiat Brava. Na njihovim primjerima odlučili smo vidjeti što pružaju gotovo identično opremljene benzinske izvedbe, koje stoje jednakih 120 tisuća kuna, tim više što se za istu cijenu nude različite snage i pristupi vožnji: Auris razvija atmosferskih 99 KS, dok Bravo i Leon nude turbomotore downsizing tehnologije sa čak 120, odnosno 105 KS.
Leon je i danas, sedam godina nakon uvođenja, jedan od najljepših automobila u klasi, a i Bravo se još može prodati pod šarmera. Auris je bucmastiji i umjereniji, vidi se da puca na obiteljski profil kupaca. Uostalom, od Leona je viši za priličnih pet centimetara. Dužinom je svo troje u zlatnoj sredini klase. Taman su po mjeri, nisu preveliki i nespretni u gradu, a dovoljno su prostrani za obiteljske potrebe.
Najkraćeg Aurisa od najduljeg Brava dijeli sedam centimetara, ali kada se uđe u unutrašnjost vidi se da vanjske dimenzije nisu uvijek indikator i jednake unutrašnje prostranosti. Auris pruža više mjesta od suparnika, zahvaljujući uvučenijoj armaturi i povišenom stropu, ali i stražnjem sjedalu više odmaknutom unatrag nego kod konkurencije.
Dojmu prostranosti pridonose nešto veći bočni prozori, kao i dodatni prozor ispred prednjeg retrovizora. Slično rješenje koristi Seat, ali njegova sportska figura zahtijeva veću pognutost pri ulasku i izlasku te ostavlja manje prostora po visini. Bravo nudi par centimetara manje za koljena od suparnika, a utisak manje izdašne prostranosti daju i tamniji tonovi obloga koji putnički prostor čine zatvorenijim. A kako je za volanom? Pročitajte u tiskanom izdanju Auto kluba (broj 667.)
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....