Rodila se nova zvijezda. Malen je i zelen, velikih ušiju, star “samo” 50 godina, većinom šutljiv, ali povremeno sklon nedefiniranim zvukovima, ljubitelj sirovih žaba. Već sada, iako je tek beba, koristi “silu”, a prijevozno mu je sredstvo lebdeća “kolijevka”. Službeno ga zovu “The Child” (u prijevodu “dijete”), no za mnoge je već sada jedan jedini “Baby Yoda”.
Najbitnije
Pojavio se tek nedavno, u Disneyjevu serijalu “The Mandalorian”, no istog je trena osvojio srca velikih i malih, i to ne samo onih i inače zaluđenih “Ratovima zvijezda”. Na histeriju nije trebalo dugo čekati. Tko je točno on i što je, hoće li ikada ući u pubertet? Je li on pravi Yoda, ali kao mali? Nije, no definitivno je pripadnik iste vrste kao i legendardni lik koji je preminuo u “Povratku Jedija” u dobi od oko 900 godina. Odgovor je, kao i na ovo posljednje pitanje, negativan i na četvrto, za mnoge trenutno najbitnije - kako ga mogu staviti pod bor?
Još nikako. Naime, dostupne su tek neslužbene igračke i memorabilije s njegovim likom, službeni “merch” (ne računajući majice) stiže tek iduće godine, najranije u veljači, iako ga se već sada može naručiti - primjerice lutkicu, plišanca i puzzle.
Neki su zbog toga ljuti, no Disney ima dobro objašnjenje. Nisu željeli ranije pustiti proizvode u optjecaj jer bi pokvarili iznenađenje pojave “Djeteta” u serijalu. Naravno, drago im je zbog vrlo pozitivnih reakcija ljudi, iako neki smatraju da bi Baby Yoda mogao zasjeniti cijeli serijal.
Interakcije
Dakle, ovaj će Božić biti manje zelen u tom smislu, no samo prividno. Epidemija se sve više širi. Primjerice, jedna je američka pekarnica u San Antoniju lansirala božićne kolačiće Baby Yoda, a San Antonio Currant piše “kako bi oni mogli biti preslatki da bi ih se pojelo”. Ne samo da već primaju narudžbe nego su, navodno, zatrpani. Jednako tako, šire se memovi i gifovi. “22 Baby Yoda gifa koji će vam pomoći pronaći zen”, glasi jedan od naslova.
Mapetovac Kermit koji ispija čaj navodno više nije najpopularniji u toj areni, a parodijski račun na Twitteru, @BabyYodaBaby, već ima 130.000 pratitelja. Popularnije je Dijete i od kandidata za demokratsku predsjedničku nominaciju u SAD-u - u prva dva tjedna nakon prikazivanja prve epizode serijala uz Baby Yodu se vezalo čak 2,28 milijuna interakcija na Facebooku i Twitteru.
“Baby Yoda je doveo do topljenja društvenih mreža”, navodi se u jednom od niza članaka.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....