Svi iQ modeli imat će 15-colne aluminijske naplatke, električno pokretane i grijane vanjske retrovizore, klimu, daljinsko centralno zaključavanje, zatamnjena stražnja stakla, kožom presvučeno kolo upravljača i ručice mjenjača te audio sustav sa šest zvučnika i ulazima za vanjske MP3 jedinice.
Odlučite li se za iQ2 paket, 1200 eura više donijet će vam naplatke u visokom sjaju, prednje maglenke, senzore za paljenje svjetala, senzore za kišu, el. preklapanje retrovizora, sustav ulaska i pokretanja auta bez uporabe ključa te automatsku klimu.
Uz bogate standardne pakete iQ1 i iQ2, ostala je mogućnost nadoplate samo za dvije opcije: kožne presvlake sjedala i posve integrirani sustav satelitske navigacije s Bluetooth i iPod povezivošću. Kupcima je omogućena personalizacija njihovog primjerka ponudom paketa iStyle (vanjski ukrasni elementi među kojima i kromirane bočne letvice na vratima, stražnji kromirani detalji i aluminijske oplate pragova), iSports (sportski karoserijski dodaci među kojima stražnji krovni spojler, donji stražnji spojler i kromirani završetak ispušne cijevi) te iUrban (stražnji parkirni senzori, dvostrana podloga prtljažnog prostora od velura i gume i podne prostirke u kabini).
Standardna oprema Toyotinog patuljka standardno je bogata: čak devet zračnih jastuka (uključujući i prvi na svijetu stražnji zračni jastuk), ABS, sustav elektroničke raspodjele kočne sile (EBD), sustav stabilnosti vozila (VSC+) i sustav kontrole proklizavanja kotača (TRC).
Pod haubom iQ-a isprva će se nuditi poboljšana varijanta Toyotinog 1-litrenog trocilindraša, kojeg krase iznimno mala potrošnja i solidne performanse. Od lansiranja, iQ će biti dostupan u tri boje: biserno bijeloj, crnoj i 'Deep Amethyst' ljubičastoj. Knjiga narudžbi je otvorena, a prve isporuke najavljene su za siječanj 2009.
Davor Tomić
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....