Kutjevačka vina bilježe konstantan rast prodaje na tržištima Bosne i Hercegovine, Njemačke, Austrije, Švicarske i ostalim zemljama u Aziji i Americi.
Godišnja proizvodnja vina vinarije Kutjevo iznosi šest milijuna litara, od čega se približno 80% proizvodnje bazira na sorti graševini, no unatoč velikoj proizvodnji tvrtka nastavlja dokazivati svoju sposobnost, znanje i stručnost u proizvodnji prepoznatljivih vrhunskih vina. Ovu činjenicu svake godine potvrđuju brojne osvojene medalje na najcjenjenijim svjetskim vinskim natjecanjima. Ove godine vinarija Kutjevo osvojila je dvije srebrne i dvije brončane medalje na Decanter World Wine Awards, tri brončane medalje i preporuku na International Wine Challange te srebrnu medalju na Concours Mondial de Bruxelles.
Vinarija Kutjevo bilježi konstantno povećanje prodaje u izvozu te je ove godine u prvih šest mjeseci ostvarila rast od 5% u odnosu na prošlu godinu. Danas tvrtka izvozi svoja vina u 21 zemlju Europe i svijeta. Od toga najveće tržište u izvozu čini susjedna država Bosna i Hercegovina. Pri čemu treba napomenuti da su uvoznici/distributeri iz BiH u prvih šest mjeseci ostvarili rast prodaje od 20%, što predstavlja izniman uspjeh, te sudeći prema dosadašnjim trendovima, realizacija za 2018. godinu trebala bi premašiti planirane volumene. Udio izvoza u ukupnoj prodaji vina Kutjeva d.d. u 2017. godini iznosio je 34%, te je plan u budućem razdoblju dostići udio od 50%, odnosno od Kutjeva d.d. stvoriti izvozno orijentiranu tvrtku kao što su to vinarije iz naših susjednih zemalja Italije, Francuske, Španjolske. Svakako je bitno naglasiti da je vinarija Kutjevo najveća hrvatska vinarska kuća čija buteljirana vina čine 50% ukupnog izvoza hrvatskih vina na strana tržišta s tendencijom rasta.
Ove godine vinarija Kutjevo širi se i na nova tržišta u Švedsku, Finsku, Slovačku, Rumunjsku i Bugarsku.
Jednako tako pri kraju je realizacija izvoza vina na kinesko tržište te se očekuju otvaranja još nekih novih tržišta kao što su Rusija, Nizozemska, Britanska Kolumbija (Kanada) i Alberta (Kanada).
Prodaja vina raste na svim tržištima uz poseban naglasak na odličnoj kvaliteti vina, odnosno Vrhunskoj graševini koja je zbog svoje iznimne kvalitete dobila direktni ulazak u trgovine LCBO-a u Kanadi (Ontario) te Graševini kvalitetnoj koja osvaja tendere upravo zbog svoje kvalitete.
Vinarija Kutjevo uspješno koristi fondove Vinske omotnice u svrhu potpore koja se odnosi na marketing u trećim zemljama. Trenutno su u tijeku dva projekta, dvogodišnji projekt za BiH te dvogodišnji projekt za Crnu Goru.
Kroz godine poslovanja tvrtke naglasak je stavljen na kvalitetu proizvoda čime je tvrtka stekla zavidan imidž kod svojih kupaca i krajnjih potrošača. Strogo poštivanje standarda kvalitete i propisanih zakonskih normativa te konstantna kontrola proizvodnih procesa, garancija su potrošačima da dobivaju kvalitetan i provjeren proizvod.
Budući planovi odnose se na povećanje udjela u korist izvoza uz tendenciju rasta prodaje i na domaćem tržištu, koja je ove godine u prvih šest mjeseci također zabilježila odličan rezultat uz porast od 7% u odnosu na prošlu godinu. Jedna od temeljnih strateških odrednica u budućnosti je zadržavanje liderske pozicije u djelatnostima kojima se tvrtka bavi već dugi niz godina i ostvaruje zapažene uspjehe. Prije svega to se odnosi na proizvodnju vina, jednako tako i na proizvodnju sjemenske robe te stočarstvo. Zbog trenutnog stanja na domaćem tržištu, ovakva orijentacija svakako će obuhvaćati i aktivniji nastup u pronalaženju novih ino-tržišta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....